هدف خدمات غیرحضوری، رضایت مندی بیمه شدگان است

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از ارایه خدمات غیرحضوری، کاهش هزینه‌ها و رضایت مندی بیمه‌شدگان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس نورمحمدی در دیدار با فرماندار گچساران اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به منظور ارایه خدمات بموقع و مطلوب، کاهش هزینه های ناشی از رفت و آمد و اتلاف وقت و هم چنین کمک به حفظ سلامت عمومی، طرح توسعه خدمات غیرحضوری را با جدیت آغاز کرده است و این طرح، مراجعات به مراکز بیمه ای این سازمان را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

 وی افزود: زیرساخت های خدمات قابل ارایه به صورت غیرحضوری فراهم شده است و بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران می توانند با مراجعه به سامانه، خدمات مربوط به حوزه خود را دریافت کنند و در صورت وجود هر مشکلی در این زمینه، علاوه بر شماره تلفن 1420، همکاران ما نیز در واحدهای اجرایی پاسخگو خواهند بود.

فرماندار گچساران در این دیدار که رییس شعبه تامین اجتماعی نیز حضور داشت، تامین اجتماعی را از جمله دستگاه های موفق در ارایه خدمات بیان کرد و گفت: مردم باید خود را با شیوه دریافت خدمات به صورت غیرحضوری وفق دهند و همکاری لازم را به عمل آورند تا این طرح ها به طور کامل و موفق اجرا شود.

 علی خوان پایه افزود: اگر خدمات دستگاه ها به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارایه شود، هم به سود دستگاه ها و هم به سود مردم خواهد بود و فرمانداری نیز آماده است همکاری لازم را در این زمینه به عمل آورد.

کد خبر: 4617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =