مردم پشت نظام ایستاده‌اند

عباسی گفت: زمانی که که رژیم صهیونیستی با مشکل مواجه شود دیگر نمیتواند با لابیگری ها و ابزار رسانه ای در اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران فشار ایجاد کند.

فریدون عباسی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در رابطه با روند مذاکرات وین گفت: به نظر بنده مذاکرات به سادگی حل  و نهایی نمیشود. مانورهای نظامی ما باید بیشتر شود و از طرفی مردم باید به صحنه آمده و به دشمنان نشان دهند که پشت نظام ایستاده اند.

وی ادامه داد: مردم با به صحنه آمدن و نشان دادنِ اینکه پشت نظام هستند این پیام را به دنیا بدهند که ما یک قدرت جهانی هستیم و نباید ما را تهدید کنند از طرفی باید فشارها بر رژیم صهیونیستی را بیشتر کنیم.

عباسی با بیان اینکه اقتصاد رژیم صهیونیستی باید مورد هدف قرار گیرد اظهار کرد: با شکستن محاصره غزه، آزاد کردن فلسطین و ایجاد یک حرکت جهانی در این راه، همان کاری را که این رژیم از ابتدای انقلاب با رفتارهای ناجوانمردانه، دانشمندان ما را ترور و جنگ را بر ما تحمیل کرد، برخورد کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم رژیم صهیونیستی آرامش داشته باشد عنوان کرد: راه حل مثبت شدن مذاکرات این است و مسئولین ما باید اقدامات لازم در این راستا را انجام دهند زیرا زمانی که این رژیم با مشکل مواجه شود دیگر نمیتواند با لابیگری ها و ابزار رسانه ای در اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران فشار ایجاد کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید دشمن را دست کم بگیریم زیرا ما با یک رژیم صهیونیستی ۵ میلیون نفری طرف نیستیم بلکه با کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و... طرف هستیم این موضوع نیز بر همگان اثبات شده است که ما نیز یک قدرت هستیم و نباید تهدیدمان کنند.

کد خبر: 45981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =