همایش ملی مقررات تأمین‌اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری

همایش ملی مقررات تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری از سوی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و انجمن ایرانی حقوق اداری برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، این همایش با مشارکت موسسه تامین حقوق فقرزدایی سازمان تامین اجتماعی، دیوان عدالت اداری کانون وکلای دادگستری فارس و انجمن علمی حقوق اساسی دفتر فارس برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش شامل مبانی اصول و رویکردهای کلی در تامین اجتماعی، شمول قانون تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری، حق بیمه پیمانکاری در آرای دیوان عدالت اداری، اختلافات مربوط به حق بیمه در آرای دیوان عدالت اداری، بیمه‌بیکاری در آرای دیوان عدالت اداری، آرای کمیسیون پزشکی در دیوان عدالت اداری، مرخصی استعلاجی و بارداری در آرای دیوان عدالت اداری، مشاغل سخت و زیان آور در آرای دیوان عدالت اداری، بازنشستگی در آرای دیوان عدالت اداری، مستمری ناشی از فوت در آرای دیوان عدالت اداری، جهات‌نقض آرای هیئت های تشخیص مطالبات تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری و چالش های خاص در قانون تامین اجتماعی است.

این همایش ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شیراز برگزار می شود و مهلت ارسال اصل مقاله تا تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ است و علاقه مندان برای ارتباط با دبیرخانه همایش می‌توانند به آدرس ssconference@yahoo.com مراجعه کنند.

همایش ملی مقررات تأمین‌اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری

کد خبر: 45950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =