بهره‌مندی سه روستای محروم چهارمحال و بختیاری از آب آشامیدنی سالم

با مشارکت بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، سه روستای محروم استان چهارمحال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه کارگران، طی مراسمی و با حضور اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل این بانک و جمعی از مدیران استانی، طرح آبرسانی به سه روستای محروم دهگاه، فاج و گاهکده از توابع شهرستان لردگان استان چهار محال و بختیاری افتتاح شد.
اسماعیل لله‌گانی در این مراسم گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به منظور کمک به توسعه و بهبود شرایط مناطق محروم و رفاه حال بیشتر مردم شریف مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساکن در این مناطق، در طرح آبرسانی به این سه روستا مشارکت کرد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: این بانک در سال جهش تولید، گام‌های مثبتی در راه اشتغال کشور برداشته است و ارائه خدمات مطلوب به حوزه سلامت کشور، ساخت مدرسه و مشارکت در طرح های آبرسانی به مردم شریف مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله برنامه‌های مهم این بانک اجتماعی و سلامت محور است که تاکنون انجام شده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.  
لله‌گانی در پایان اظهار داشت: با همراهی و مشارکت مسئولان استانی، بانک رفاه کارگران تلاش می‌کند در حد توان خود در رفع نیازمندی‌های مردم شریف مناطق کمتر توسعه یافته کشور گام بردارد و دین خود را نسبت به کشور و جامعه به نحو احسن ادا کند.  
گفتنی است، این پروژه با مشارکت بانک رفاه کارگران و همت گروه مهندسی – رزمی و پدافند غیر عامل ۴۰ صاحب الزمان سپاه پاسداران استان اصفهان از ابتدای مرداد ماه سال جاری شروع شد و در ۳۰ مهر ماه به پایان رسید. با بهره‌برداری از این طرح ۲۰۰ خانوار محروم این سه روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.  

کد خبر: 4553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =