«مرد عنکبوتی» همچنان پرفروش‌ترین فیلم گیشه آمریکا

«مرد عنکبوتی» در هفتمین آخر هفته اکران خود، بار دیگر جایگاه شماره یک گیشه آمریکا را از آن خود کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ورایتی، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» اثری است که با نیروی مهارناپذیرش هیچ فیلمی نمی‌تواند آن را متوقف کند.

این اقتباس از کتاب کمیک ماجراجویی مارول با بازی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی کاراکتر محبوب نوجوانان از ماه دسامبر در سینماها اکران شده است و هر آخر هفته به جز یک هفته به عنوان پرفروش ترین فیلم گیشه داخلی آمریکا معرفی شده است.

حالا این فیلم در هفتمین آخر هفته اکران خود، بار دیگر جایگاه شماره یک گیشه را از آن خود کرده و بالاتر از فیلم‌هایی مانند «جیغ» و «آواز ۲» قرار گرفته است.

در این آخر هفته، دنباله ابرقهرمانی سونی ۱۱ میلیون دلار دیگر از سه هزار و ۶۷۵ سالن سینمایی که در آمریکای شمالی در اختیار داشت، جمع آوری کرد. این رقم البته نسبت به هفته گذشته حدود ۱۷ درصد کاهش داشت.

با احتساب فروش این هفته، مجموع فروش «مرد عنکبوتی» در گیشه داخلی آمریکا به ۷۳۵ میلیون دلار رسید و جایگاه چهارمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا را همچنان برای خود حفظ کرده است. حالا اما این فیلم برای رسیدن به جایگاه سوم پرفروش ترین های تاریخ آمریکا (بدون احتساب نرخ تورم) و پایین کشیدن فیلم «آواتار» جیمز کامرون تنها به ۲۵ میلیون دلار دیگر نیاز دارد. («آواتار» ۷۶۰ میلیون دلار در گیشه آمریکا فروش داشت.)

البته فیلم «مرد عنکبوتی» که نزدیک به دو ماه است روی پرده های سینما قرار دارد برای کسب ۲۵ میلیون دلار دیگر، مسیر سختی را در گیشه کرونایی جلوی خود دارد.

رتبه یک و دو پرفروش ترین فیلم های گیشه داخلی آمریکا متعلق به «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد» (۹۳۶ میلیون دلار) و «انتقام جویان: پایان بازی» (۸۵۸ میلیون دلار) است.

کد خبر: 45457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =