تقویت نگاه خدمت رسانی به مردم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در دیدار با خانواده شهید علیرضا تاجیک گفت: تحقق عدالت اجتماعی، پاسداشت آرمانها و ارزشهای شهدا و تقویت نگاه خدمت‌رسانی به مردم از مهمترین رسالت‌های ما است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیت الله برقراری اظهار داشت:دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است. توجه به ارزشها و آرمانهای شهدا و جاری و ساری کردن آن در امور کشور، از مهمترین وظایف مهم دستگاههای اجرایی کشور باید باشد.

برقراری یکی از راه های تحقق عدالت اجتماعی را، گسترش چتر بیمه ای برای آحاد جامعه به ویژه اقشار محروم و کم برخوردار عنوان کرد و ابراز داشت که، تحقق عدالت اجتماعی از پایه های نظام مقدس اسلامی و از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد.

در این دیدار که با حضور مدیر عامل صندوق، مدیران کل ستادی، رضایی مدیر صندوق استان تهران، قدسی دهیار و تاجیک رییس شورای اسلامی روستا در روستای قلعه سین از توابع پیشوای شهرستان ورامین

برگزارگردید، پدرشهید تاجیک که از بازنشستگان پیش از موعد سال ۹۶ و مستمری بگیر صندوق نیز هستند، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، آرزوی توفیق و خدمت رسانی برای مجموعه مدیران خدوم را داشتند.

در پایان این دیدار نیز، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به خانواده این شهید بزرگوار اهدا شد.

به مناسبت فرخنده میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در معیت تعدادی از مدیران ستادی و مدیر صندوق استان تهران به دیدار خانواده شهید تاجیک رفتند.

کد خبر: 45106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =