کرونا مانع سفر تیم والیبال زنان فارس به تهران شد

مثبت‌شدن تست کرونای بازیکنان تیم والیبال زنان ستارگان فارس مانع از سفر آن‌ها به تهران برای انجام بازی هفته آخر مسابقات لیگ برتر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا،‌نایب رییس هیات والیبال فارس جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت:نماینده فارس قرار بود پنجشنبه هفتم بهمن ماه در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر در تهران به مصاف تیم مهر سان این شهر برود که تعدادی از اعضای تیم مبتلا به کرونا شدند.

طاهره بهرام زاده ادامه داد:بازیکنان باید پیش از هر بازی تست کرونا بدهند تا مجوز بازی آنها صادر شودکه  تست تعدادی از بازیکنان فارس  مثبت شد و برای همین هم اجازه سفر به تهران برای دیدار با مهرسان داده نشد.

وی گفت: تیم مهرسان تهران در رده ششم  و ستارگان فارس هم در رده هفتم جدول جای دارند و هر ۲ تیم شانسی برای صعود به مرحله بعد ( پلی اف ) ندارند و بازی های آنها تمام شد و فدراسیون در خصوص دیدار هفته آخر این دو تیم که برگزار نشد، تصمیم می گیرد.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ برتر بانوان با شرکت ۱۰ تیم برگزار شد و چهار تیم سایپا تهران، ذوب‌آهن اصفهان، باریج‌اسانس کاشان و پیکان تهران راهی مرحله پلی آف برای تعیین تیم  اول تا چهارم شدند.

کد خبر: 45069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =