خط و نشان مهرامی‌ها برای مدعیان در روز شکست نامی‌نو

دیدارهای گروه الف لیگ برتر بسکتبال زنان در حالی برگزار شد که تیم نارسینا و نامی نو تن به شکست مقابل حریفان خود دادند.

به گزارش آتیه آنلاین،  مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان روز گذشته (جمعه) در چارچوب گروه الف با برگزاری سه دیدار مهم و حساس پیگیری شد. این روز از رقابت ها در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی انرژی اتمی برگزار شد و نتایج جالب توجهی رقم خورد که جدول رده بندی این گروه را دچار تغییر و تحول کرد. این هفته از رقابت‌ها که در واقع هفته نهم و دهم به شمار می‌رفت حساسیت های زیادی به همراه داشت.

در نخستین بازی این روز از رقابت ها تیم مهرام تهران و سینام مشهد در چارچوب اولین بازی این روز از مسابقات به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم مهرام تهران ۱۱۳ بر ۵۰ موفق به شکست حریف خود شد تا روند خوب خود را ادامه دهد. مهرامی ها همچنین موفق شدند روز نخست این هفته از رقابت‌ها را نیز با پیروزی مهمی مقابل گروه بهمن که مدافع عنوان قهرمانی است سپری کنند و پس از آن با در هم کوبیدن تیم سینام مشهد روند خوبشان را تکمیل کرده و نشان دهند که نسبت به دور رفت تفاوت‌های زیادی در این تیم ایجاد شده است. تیم بسکتبال زنان مهرام در شرایطی به این پیروزی دست پیدا کرد که با به خدمت گرفتن یک مربی خارجی (یونانی) سعی دارد در ادامه لیگ خود را در قامت یک مدعی قهرمانی معرفی کند. 

در دیگر بازی این روز از رقابت‌ها تیم نارسینا تهران که با در  اختیار داشتن چند بازیکن خارجی از ابتدای فصل نشان داد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و به نوعی برای حریفانش با کسب پیروزی‌ها درخشان قدرت‌نمایی کرده بود،  به مصاف تیم گاز تهران رفت. این تیم که به نظر می‌رسید کار سختی در نبرد با گاز تهران نداشته باشد در یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه ۷۶ بر ۳۱ به برتری برابر گاز تهران دست پیدا کند تا همچنان درجمع مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بدرخشد.تیم نارسینا تهران در این هفته از رقابت‌ها یک روز قبل از دیدار با گاز تهران توانسته بود دیگر تیم تهرانی حاضر در مسابقات یعنی پاز تهران را نیز مغلوب کند تا این هفته را با دو پیروزی خوب پشت سر بگذارد. نارسینا همچنان تیم بدون شکست این دوره از مسابقات است و هنوز مقابل هیچ تیمی تسلیم نشده است.

حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر بسکتبال زنان ایران نیز از ساعت چهار عصر و بین دو تیم نامی نو اصفهان و گروه بهمن تهران برگزار شد. دیداری که به نوعی فینال زودرس این دوره از مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان به شمار می‌رفت.  دو تیم نامی نو و گروه بهمن در سال‌های اخیر از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ به شمار رفته و رقابت تنگاتنگی برای تصاحب جام داشته اند. در دو سال گذشته این رقابت به قهرمانی گروه بهمن انجامیده بود و امسال نامی نو قصد جبران از دست دادن دو جام قهرمانی آن هم درست در روز پایانی رقابت ها را دارد. از همین رو جدال این دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار بود. 

همان‌طور که پیش بینی می‌شد دو تیم رقابت نفس گیری را آغاز کردند و هر دو تیم از همان ابتدا و سوت آغاز بازی، پایاپای توپ را در سبد یکدیگر انداخته و تک به تک از هم پیش می‌افتادند. در نهایت و در شرایطی که تا ثانیه پایانی بازی نمیشد برنده این نبرد را پیش بینی کرد و به طور قطع عنوان کرد که کدام تیم برنده خواهد بود، نامی نو اصفهان بازی را ۵۰ بر ۴۹ به گروه بهمن واگذار کرد تا بار دیگر جدال این دو تیم با برتری گروه بهمن به پایان برسد. در پایان این مسابقه معصومه اسماعیل‌زاده از نامی‌نو با ۱۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. آجیلی از گروه بهمن هم ۱۳ امتیاز کسب کرد.

با توجه به نتایج به دست آمده در رقابت گروه الف تیم‌ها، در حال حاضر تیم مهرام تهران با 16 امتیاز صدرنشین این گروه است؛ نارسینا، گروه بهمن و نامی نو اصفهان به ترتیب در رده دوم تا چهارم قرار دارند. روند مسابقات به این ترتیب است که در پایان دور برگشت این رقابت‌ها چهار تیم از هر گروه به دور بعد راه یافته و به طور ضرب‌دری با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت چهار تیم راهی نیمه نهایی خواهند شد. 

کد خبر: 4427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =