جنگ حیثیتی ِ پرسپولیس - نساجی در ورزشگاه وطنی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از ناکامی در فینال آسیا، در دیداری معوقه به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد و با قبول شکست 2 بر یک در دیدار برابر تیم اولسان کره جنوبی از رسیدن به جام قهرمانی آسیا بازماند. شاگردان یحیی گل محمدی که دستشان از جام آسیا کوتاه مانده بود؛ حالا به ایران بازگشته‌اند و باید در چارچوب دیداری معوقه به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران بروند. دیداری که به نوعی پسا فینال برای این تیم محسوب می‌شود و از نظر روحی و روانی برای سرخ پوشان بسیار حائز اهمیت است. چرا که شاگردان یحیی گل محمدی در تلاش هستند که با کسب پیروزی در دیدار با نساجی مازندران بازگشت مقتدرانه‌ای به لیگ داشته باشند و شکست مقابل اولسان را فراموش کند.

دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران ساعت 15 امروز در ورزشگاه وطنی شهر قائمشهر باید به مصاف هم بروند. این دیدار در واقع دیداری است معوقه از هفته پنجم لیگ برتر که به دلیل حضور پرسپولیسی‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشده بود و حالا سازمان لیگ تصمیم به برگزاری این مسابقه کرده است. 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا کنون  و در شریطی که سه بازی نسبت به سایر تیم‌ها کمتر برگزار کرده است با ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.‌آنها به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند تا بتوانند رفته رفته به صدر جدول مسابقات نزدیک شوند. البته نباید فراموش کرد که نساجی حریف ساده‌ای برای سرخ پوشان نخواهد بود و این تیم به هیچ وجه در دیدار با پرسپولیس از قبل بازنده نیست.

**مازندرانی‌ها تشنه‌ برای شکست سرخ‌پوشان

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته‌های اخیر افت قابل توجهی داشته و نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. ۲ شکست متوالی برابر سپاهان و مس رفسنجان برای این تیم سنگین تمام شده و جایگاه قائمشهری‌ها را در جدول رده بندی تنزل بخشیده است. شاگردان وحید فاضلی که در حال حاضر با ۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند، از بازی خانگی با پرسپولیس به دنبال هر سه امتیاز هستند. اما در برابر تیمی را دارند که به دنبال بازگشت هر چه بهتر در لیگ است. فاضلی مدتی قبل و پس از شکست‌های تیمش در برابر نارضایتی هواداران این تیم مصاحبه‌ای انجام داد و در آن مصاحبه عنوان کرد که قطعا جایگاه نساجی رشد خواهد کرد و به نوعی به هواداران قول داد که شرایط را بهبود بخشیده و روزهای خوبی را برای این تیم قائمشهری رقم بزند. 

وحید فاضلی سرمربی تیم نساجی قائمشهر در نشست خبری روز قبل از بازی به شرایط تیمش و پیش بینی خود از این مسابقه اشاره کرد و گفت:  تنها در دو بازی از ۶ مسابقه لیگ برتری برگزار کردیم، تنها در دو نیمه بازی بد عمل کرده بودیم،  نیمه اول بازی با سپاهان و نیمه دوم بازی با مس رفسنجان، بدترین بازی‌های این فصل تیم نساجی بوده که منجر به ازدست دادن امتیاز وشکست نساجی شده بود. اما در مجموع نساجی عملکرد خوبی در بازی‌های این فصل تاکنون داشته و به روند خوب روزهای گذشته بازخواهد گشت. بازیکنان خوبی در ترکیب داریم و با همین نفراتی که دراختیار داشتیم در چهار هفته ابتدایی ۷ امتیاز کسب کردیم و با همین نفرات به آنها ایمان دارم.

سرمربی تیم نساجی همچنین به روند آماده سازی تیمش پس از پشت سرگذاشتن دو شکست متوالی برابر تیم‌های سپاهان ومس رفسنجان گفت: سطح آماده سازی تیم‌های لیگ برتر از نظر روانی برای انجام بازی‌های فشرده نیست وبه نظرمن این برنامه ریزی به همه تیم‌ها آسیب می‌زند و این موجب مصدومیت بازیکنان می‌شود.فاضلی تصریح کرد، انتظار هست که عوامل برگزاری مسابقات درسازمان لیگ تلاش کنند تا شیوه برنامه ریزی مسابقات باید به گونه‌ای باشد که به فوتبال ما کمک کند.

**پرسپولیس و دغدغه کمبود بازیکن

تیم فوتبال پرسپولیس هرچند نشان داده که در لیگ خیلی زود قامت قهرمانی به تن می‌کند و خودش را به عنوان مدعی مطرح می‌کند، اما از نظر وضعیت مهره و شرایط روحی در وضعیت ایده آلی نیست. شکست در فینال آسیا و جدایی بشار رسن، هافبک محبوب و موثر سرخ‌ها از این تیم دو شوک متوالی به این تیم وارد کرده است. از طرفی عیسی آل کثیر همچنان محروم است و یحیی گلمحمدی همچنان نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند. دست خالی کادر فنی پرسپولیس از این دو بازیکن مهم کار را برای سرخ پوشان در ورزشگاه شهید وطنی سخت خواهد کرد. با تمام این تفاسیر باید اذعان داشت که رقابت بین دو تیم نساجی مازندان و پرسپولیس تهران یکی از مسابقات حساس از آب درخواهد آمد و باید منتظر جدالی تماشایی در ورزشگاه وطنی بین شاگردان یحیی گلمحمدی و وحید فاضلی، دو مربی جوان لیگ برتر باشیم.

کد خبر: 4364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =