شکست تراکتورسازی مقابل نفت آبادان

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تراکتورسازی تبریز را به نتیجه ۲ بر یک شکست داد تا به رده دوم جدول صعود کند.

به گزارش آتیه آنلاین،  در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه تختی آبادان بین دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان  برگزار شد که در پایان صنعت نفت آبادان با گل‌های رضا خالقی فر در دقیقه چهار بازی و هادی محمدی (گل به خودی) در دقیقه ۹۲ در مقابل تک گل دقیقه ۴۷ محمد عباس زاده با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

بازی در نیمه اول با حرکات دیدنی و حملات ۲ تیم آغاز شد و نوید یک بازی سراسر هجومی را داد؛ صنعت نفت آبادان به واسطه میزبانی شروع کننده حملات بود و در دقایق نخست فشار زیادی روی دروازه میهمان پرمهره خود وارد کرد.

در حالی که تنها چهار دقیقه از این بازی گذشته بود طالب رایکانی با زیرکی خاصی رضا خالقی‌فر را در شرایط بسیار خوب و با پاس عمقی با دروازه‌بان تراکتورسازی تک به تک کرد و این مهاجم با تجربه با ضربه بیرون پا توانست دروازه اخباری سنگربان حریف را باز کند.

پس از این گل بازیکنان تراکتورسازی تبریز رو به بازی تهاجمی آوردند ولی بازیکنان صنعت‌نفت به خوبی بازیکنان هجومی این تیم را کنترل کردند و زهر حملات این تیم را گرفتند.

حملات تیم تراکتوسازی تبریز در دقیقه ۴۷ جواب داد و در حالی که دقایق پایانی نیمه اول سپری می‌شد میلاد فخرالدینی با ارسال مناسب محمد عباس‌زاده را دید تا این مهاجم با یک ضربه دقیق سمت مخالف فلاح‌زاده را نشانه برود تا دروازه نفت آبادان باز شود،؛این بازی در این نیمه با نتیجه مساوی یک بر یک پایان رسید.

با شروع نیمه دوم این تیم صنعت ‌نفت بود که کنترل بازی را در اختیار گرفت و سعی در رسیدن به گل دوم داشت ولی دفاع چند لایه تراکتورسازی تبریز کار را برای مهاجمان نفتی سخت کرد.

پورموسوی با آوردن مهدی زبیدی و احمد شریعت‌زاده ترکیب تیم خود را هجومی کرد و در آن سوی میدان مسعود شجاعی با بیرون کشیدن اشکان دژاگه و محمد عباس‌زاده سعی در حفظ نتیجه داشت.

بازی در دقایق پایانی از سوی بازیکنان صنعت‌نفت آبادان هجومی شد ولی دفاع مستحکم تراکتوری ها اجازه نداد تا در دقیقه ۹۲ فرار حسن بیت‌سعید با اشتباه اخباری موجب شد تا زمینه برای گل دوم زردپوشان آبادانی فراهم شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، عبداله ناصری، مهدی حنفی ، محمد رضا غبیشاوی، حسن بیت سعید(۹۴ - فاخر تهامی) ، محمد حسین زواری ( ۴۵ -مهدی زبیدی)، طالب ریکانی( ۹۴ - علی آل کثیر)، رضا خالقی فر(۷۱ - احمد شریعت زاده) به میدان رفت.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، احسان حاج‌صفی(۸۶ - اوکاشه حمزویی)، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه(۷۷ - سعید مهری) و محمد عباس‌زاده(۷۷ - امین اسدی) وارد بازی شد.

پیام حیدری به کمک‌های فرهاد مروجی و محسن بابایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

رضا خالقی فر، مهدی حنفی، حامد فلاح زاده و طالب ریکانی از تیم صنعت نفت آبادان و اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و امین اسدی از تراکتوسازی تبریز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند. 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد تا در رده دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گیرد.

کد خبر: 4361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =