جدال والیبالی‌ها به ایستگاه هفدهم رسید

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری ۷ مسابقه پیگیری خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ، قهرمانی باشگاه‌های کشور، امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۷ مسابقه در شهرهای مختلف ایران، وارد هفته هفدهم خود خواهد شد. هفته‌ای که در آن رقابت‌های حساسی برگزار خواهد شد. بویژه دیدار تیم صدرنشین سپاهان با تیم ورامین که یکی از مسابقات دیدنی این هفته خواهد بود. زردپوشان سپاهان که هفته گذشته سرانجام پس از سه باخت پیاپی، مقابل شهرداری گنبد به پیروزی رسید در این هفته باید در خانه خود با شهرداری ورامین روبرو شود. شهرداری ورامین در لیگ سال ۹۸ قهرمان ایران شده بود در سال ۲۰۱۹ هم جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را تصاحب کرد. اما این تیم این روزها حال و روز خوشی ندارد و در رده دهم لیگ قرار دارد. با این حال این تیم نشان داده است می‌تواند در دیدار با تیم‌های قدرتمند خطرناک نشان دهد. شاگردان ساسان خداپرست این شانس را دارند که با پیروزی مقابل صدرنشین تا رتبه هفتم جدول صعود کنند. این مسابقه در اصفهان برگزار خواهد شد و وحید پورکاشیان به عنوان داور اول این بازی را قضاوت خواهد کرد.

تیم رده دومی شهرداری ارومیه که در رقابتی نزدیک با سپاهان قصد رسیدن به صدر جدول را دارد، این هفته در خانه و در ورزشگاه غدیر این شهر به مصاف تیم شهداب یزدی خواهد رفت که با حضور سرمربی جدید خود علی طلوع کیان، متحول شده است و قطعا با قصد گرفتن هر سه امتیاز راهی ارومیه شده است.  شهرداری ارومیه هفته گذشته مقابل تیم پایین‌جدولی هورسان رامسر شکستی غافلگیرکننده پشت سر گذاشت اما شهداب با نمایشی درخشان، تیم هراز آمل را از پیش رو برداشت و خود را به رتبه پنجم جدول رساند. شهداب که در پایان نیم‌فصل اول در رده هشتم قرار داشت پس از اینکه سکان هدایت خود را به علیرضا طلوع‌کیان سپرد، به سه برد پیاپی دست یافت و حالا خود را در قامت یک مدعی قهرمانی نشان می‌دهد. این بازی ساعت ۱۸ در ارومیه برگزار می‌شود و احمد سرمست داوری این بازی را بر عهده خواهد داشت. 

تیم رده سوم جدول مسابقات یعنی پیکان تهران این هفته به رفسنجان سفر کرده و میهمان این تیم است. تیمی که در میانه‌های جدول قرار دارد و نوسانات زیادی در کسب نتیجه و کیفیت فنی داشته است. پیکان در رفسنجان بازی آسانی نخواهد داشت و باید دید کدام تیم می‌تواند برنده این جدال شوند. تیم لبنیات هراز آمل در خانه میزبان نارنجی‌پوشان سایپا است و دیگر تیم مازندرانی یعنی هورسان رامسر به مصاف مریوان خواهد رفت. 

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵

آذرباتری ارومیه - شهرداری گنبد

سیرجان، سالن شهید سلیمانی، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان - پاس گرگان

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان - پیکان تهران

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶

راه‌یاب ملل مریوان - هورسان رامسر

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶

لبنیات هراز آمل - ساپیا تهران

اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷

سپاهان اصفهان - شهرداری ورامین

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸

شهرداری ارومیه - شهداب یزد

کد خبر: 43277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =