تثبیت صدرنشینی ملوان در روز خوب بالانشینان

هفته سیزدهم لیگ فوتبال آزادگان (دسته یک) در حالی پیگیری شد که سه تیم بالای جدول موفق شدند رقبای خود را با حداقل اختلاف ممکن شکست دهند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان امروز (جمعه) با برگزاری ۹ دیدار برگزار شد که در پایان منجر به پیروزی سه تیم بالای جدول و حفظ صدرنشینی ملوان بندرانزلی شد.

شاگردان مازیار زارع در انزلی به مصاف شمس آذر قزوین رفتند و با تک گل امیرحسین یحیی‌زاده در دقیقه ۸۶ به برتری رسیدند تا سه امتیاز سخت را دشت کنند و با ۲۷ امتیاز به صدرنشینی ادامه دهند. شمس آذر هم ۱۴ امتیازی باقی ماند.

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند رو به رشد خود موفق شد در تهران تیم ویستاتوربین را با تک گل میلاد صارمی در دقیقه ۷۴ از پیش رو بردارد و با ۲۶ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد. ویستا هم در امتیاز ۱۵ باقی ماند.

تیم استقلال خوزستان هم موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود شهرداری آستارا بگذرد و با ۲۵ امتیاز در تعقیب ۲ تیم صدرنشین باقی بماند. اکبر آفاقی و علی کیانی‌فر گلزنان تیم میزبان در این مسابقه بودند. شهرداری آستارا هم دیگر تیم ۱۴ امتیازی جدول است.

شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز که به ترتیب در رده‌های هفدهم و هجدهم جدول جای داشتند در این هفته مقابل تیم‌های سایپا و استقلال ملاثانی به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند تا همچنان در حسرت پیروزی باقی بمانند و پنج و چهار امتیازی همچنان قعرنشین باشند. سایپا هم با ۱۳ امتیاز تیم پانزدهم جدول است.

نتایج دیگر دیدارهای هفته سیزدهم به شرح زیر است:

قشقایی شیراز ۱ - ۲ پارس جنوبی جم

شهرداری همدان ۱ - ۱ مس شهربابک

رایکا بابل ۱ - ۲ خیبر خرم‌آباد

آرمان‌گهر سیرجان ۰ - ۱ خوشه‌طلایی ساوه

 
 
 

کد خبر: 42670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =