شهید سلیمانی امتداددهنده افکار و اهداف انقلاب اسلامی بود

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار کرد: جبهه مقاومت را بدون حاج قاسم سلیمانی نمی‌توان تعریف کرد چراکه او از رهبران اصلی جریان مقاومت در منطقه بوده و هست.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، اسماعیل احمدی‌مقدم عصر روز سه‌شنبه در همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی امتداددهنده افکار و اهداف انقلاب اسلامی بود، افزود: استکبار ستیزی، ظلم‌ستیزی، صهیونیسم‌ستیزی، دفاع از انقلاب و آزادی ملت‌ها و دفاع از کرامت و حقوق انسان‌ها در اندیشه و نگاه سردار سلیمانی متبلور است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی توانست در میادین مختلف در جبهه مقاومت پیروزی‌های زیادی را کسب کند، گفت: مهمترین پیروزی مکتب و نگاه شهید سلیمانی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است که اکنون مراحل پایانی این موضوع را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت با تمام سابقه و گسترش خود در حوزه‌های جغرافیایی مختلف، مدیون شهادت‌ها و مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: در جبهه مقاومت مجاهدت رهبران زیادی را شاهد بودیم و حاج قاسم در این زمینه اسوه و الگو است. چنانکه بدون حاج قاسم نمی‌توانیم جبهه مقاومت را تعریف کنیم.

این فرمانده پیشین نیروی انتظامی با اشاره به موفقیت جبهه مقاومت و وضعیت کنونی آن در منطقه تصریح کرد: انشاءالله حرکت این جبهه تا محو رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و ما به زودی شاهد آزادی قدس و تحقق آرمان فلسطین خواهیم بود.

در این مراسم مهمانانی از فلسطین، سوریه، ترکیه، عراق، پاکستان، آمریکا و افغانستان سخنرانی کردند. در این نشست مهمانان خارجی شرکت‌کننده تاکید کردند که باید راه شهید قاسم سلیمانی را ادامه دهیم و تاثیر حرکت او محدود به جغرافیای ایران، عراق، لبنان یا سوریه نیست. بلکه کشورها و ملت‌های مختلفی را در بر می‌گیرد.

مهمانان شرکت‌کننده در این مراسم همچنین گفتند که شهید سلیمانی یک استراتژیست بود و نگاه و فکر او فرامرزی بود و او به کل امت اسلامی فکر می‌کرد. او فردی بود که غرب را به چالش کشید و غرب در برابر قدرت او تنها گزینه‌ای که به ذهنش رسید حذف فیزیکی او بود.

کد خبر: 42426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =