نمی‌توانستم برای تیم ملی مفید باشم

ملی‌پوش با سابقه هندبال ایران درباره درخواستش مبنی بر دعوت نشدن به تیم ملی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، مدتی قبل خبری در رسانه‌ها منتشر شد، مبنی بر اینکه الله کرم استکی، بازیکن تیم ملی هندبال ایران از سرمربی تیم ملی تقاضا کرده که به  دلیل آسیب دیدگی‌اش، او را به اردوهای تیم ملی هندبال دعوت نکند. آن هم در شرایطی که تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در مسابقات مهمی همچون قهرمانی مردان آسیا آماده می‌کند.  

در همین رابطه، الله‌ کرم استکی که این روزها با یک تیم قطری به توافق رسیده است، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، اظهار داشت: بعد از اینکه درخواست کردم که به اردوها دعوت نشوم، برخی حواشی ایجاد شد برای همین تصمیم دارم توضیحاتی ارائه دهم و دلایلم را برای این تصمیم بیان کنم. من با بیماری دست و پنجه نرم می‌کردم و از طرفی از ناحیه زانو آسیب دیده هستم و می‌دانستم که با شرایط بدنی فعلی برای تیم ملی مفید نخواهم بود. با خودم فکر کردم که حضور من وقتی قرار نیست موثر و مفید باشد فقط به صرف شدن بی حاصل بیت المال منجر می‌شود.

وی افزود: به نظر من بهتر است به جای دعوت از من که شرایط ایده آلی برای حضور در ترکیب تیم ملی ندارم، از بازیکن جوان و با انگیزه‌ای استفاده شود که بتواند ضمن کسب تجربه با بهره مندی از انگیزه و آمادگی بدنی، برای تیم ملی سودبخش و موثر باشد. من آماده نیستم و در حال حاضر کمکی به تیم ملی نمی‌توانم بکنم. شک نکنید که اگر از لحاظ روحی و جسمی رو به راه بودم با اشتیاق در کنار تیم  ملی قرار می‌گرفتم اما به نظرم بهتر است این فرصت را به یک بازیکن آینده دار و جوان بدهند تا بتواند برای تیم ملی نتیجه بخش باشد.

استکی، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال، اظهار داشت: تیم ملی هندبال در حال حاضر بسیار جوان، یکدست و با انگیزه است. هر چند برخی بازیکنان به دلایلی  نتوانستند در کنار تیم ملی باشند اما من باور دارم که تیم ملی هندبال ایران می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیا بدرخشد و سهمیه جهانی را کسب کند. تیم ملی هندبال ایران شایسته حضور موفق در عرصه بین المللی است و شک نکنید این تیم یک دست از عربستان دست پر بر می‌گردد.

کد خبر: 42366

برچسب‌ها