دادستانی نیویورک فرزندان ترامپ را احضار کرد

دادستانی نیویورک فرزندان رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را برای شهادت دادن در چارچوب تحقیقات در مورد کسب و کار وی احضار کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دادستانی نیویورک فرزندان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را برای شهادت دادن در چارچوب تحقیقات در مورد کسب و کار وی احضار کرده است.

روزنامه :نیویورک تایمز» گزارش داد که دفتر دادستان کل نیویورک که پیش از این ترامپ را برای شهادت به عنوان بخشی از تحقیقات مدنی در مورد فعالیت‌های تجاری ی احضار کرده بود، اکنون به دنبال فرصتی برای بازجویی از دو فرزند بزرگسال او است.

احضاریه برای «دونالد ترامپ جونیور» و «ایوانکا ترامپ» در حالی صادر شده است که رئیس‌جمهوری سابق امریکا تلاش می‌کند قانونی بودن تحقیقات مربوطه را به چالش بکشد. روزنامه نیویورک تایمز با استناد به یک منبع مطلع نوشت که احضاریه رئیس‌جمهوری سابق و دو فرزندش اول دسامبر به آدرس‌های مربوطه رسانده شده است.

این روزنامه پیش از این در ماه دسامبر خاطرنشان کرده بود که ترامپ از «لیتیتیا جیمز» دادستان کل نیویورک به دلیل این تحقیقات به دادگاه شکایت و ادعا کرده که تحقیقات مربوطه حقوق وی را نقض کرده است.

کد خبر: 42337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =