گل‌محمدی: باید به روند پیروزی خود ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به روند پیروزی خود ادامه دهیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور از هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: یک بازی خانگی را پیش رو داریم و البته همه دیدارها برای گرفتن سه امتیاز به زمین می رویم و این موضوع هدف اصلی ما است. مقابل تیم قابل احترامی که برای بازیکنان، کادرفنی و هوادارانش احترام قایل هستیم به زمین می رویم. بازی حساسی است و باید روند پیروزی خود را تکرار کنیم تا برای قهرمانی مدعی اصلی باشیم.

روند تیمی ما خیلی بهتر شده است 

وی ادامه داد: کسب سه امتیاز تمام بازی های پیش رو می‌تواند قدمی برای رسیدن به قهرمانی لیگ باشد و قطعا فردا با انگیزه‌ای بالا و آمادگی خوبی به زمین می‌رویم. روند تیمی ما نسبت به شروع فصل در دیدارهای اخیر خیلی بهتر شده است و خیلی امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم. امیدوارم فردا باید با تمرکز کامل و انرژی خوبی که باید در بازی بگذاریم وارد زمین شویم.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه با توجه به مصدومیت امید عالیشاه آیا مانند دیدار با سپاهان از مهدی ترابی در نقشی جدید استفاده می‌کند، گفت: درباره ترکیب روال کار این است که قبل از بازی نمی‌توان زیاد صحبت کرد.

ترابی پنالتی زن اول پرسپولیس است

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا مهدی ترابی همچنان پنالتی زن اول سرخ پوشان است و اینکه آیا دیگر قرار نیست اتفاقی که آل کثیر در دیدار با ذوب آهن رقم زد تکرار شود، گفت: پنالتی زن تیم ما هم مشخص است. تا زمان حضور مهدی ترابی در زمین، وی نفر اول پنالتی زن ها است. عیسی هم دوست دارد گل بزند و به تیم کمک کند. برای گل زدن هم زحمت زیادی می کشد. در آن صحنه هم دوست داشت گل بزند و روند خود را بهتر کند. این مسئله ممکن است در هر تیمی اتفاق بیفتد و  خیلی مهم نیست که بخواهیم درباره اش زیادی صحبت کنیم آل کثیر راحت پذیرفت ترابی بزند و او هم آن پنالتی را گل کرد.

کد خبر: 42080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =