برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در سازمان فنی و حرفه ای

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم بزرگداشتی با موضوع " ویژگی شاخص حاج قاسم سلیمانی و سبک زندگی مدیر تراز انقلاب اسلامی، به دو صورت حضوری و وبیناری در محل سازمان برگزار شد.

حسینی نیا در این مراسم با اشاره به روحیه شهادت و ایثارگری شهید سلیمانی گفت:حاج قاسم سلیمانی در اوج هدایت یافتگی قرار گرفت و برای ما و نسل های آینده به یک اسوه و قهرمان تبدیل شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: صحبت کردن در مورد شهید سلیمانی آسان نیست و او مکتبی را بنیان نهاد که مجموعه های از اصول و قواعد و روشها برای رسیدن به هدایت و آزادگی بود.

حسینی نیا در پایان گفت: تاثیرگذاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نه تنها بعد از شهادت کمتر نشد بلکه بیشتر هم شد زیرا چراغ حقیقت هیچ وقت خاموش نمی شود.

در این مراسم که با حضور همکاران ستاد سازمان به صورت حضوری و همکاران سایر استان ها به صورت وبیناری برگزار شد، یکی از مداحان اهل بیت به مداحی در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

لازم به ذکر است، نمایشگاهی از تصاویر مربوط به سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در حاشیه این مراسم برای بازدید عموم برگزار شد.

کد خبر: 42040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =