پرسپولیس به تقویت و ترمیم نیاز دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس روند خوبی دارد اما نیازمند ترمیم و تقویت است و باید یک هافبک خلاق و بازی‌ساز را به خدمت بگیرد.

به گزارش آتیه آنلاین، محمود کلهر اظهار داشت: در هفته دوازدهم، لیگ برتر سرخ‌پوشان تهرانی یک پیروزی با ارزش به دست آوردند و موفق شدند سپاهان را در آن شرایط با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: شاگردان یحیی گل‌محمدی در این هفته باید برابر تراکتوری به میدان بروند که در حال حاضر در رده سیزدهم جدول است اما نباید فراموش کنیم این جایگاه نباید باعث فریب بازیکنان پرسپولیس شود چرا که آنها برای بازگشت به شرایط خوب خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و این مساله می‌تواند در زمین بازی مشکل ساز شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس تغییراتی داشته که این مساله نیازمند زمان است تا بازیکنان با هم به خوبی هماهنگ شوند. البته این هماهنگی در تیم ایجاد شده و هر چه جلوتر برویم نظم تیمی بیشتر هم می‌شود، اما تیم نیازمند هافبک خلاق و بازی‌ساز است تا در مواقعی که لازم است، به خدمت گرفته شده و کمک حال تیم باشد.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: این تیم به دلیل موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته، سطح انتظارات را بالا برده و همه از آنها فقط قهرمانی می‌خواهند، این مساله بار روانی به همراه دارد و بازیکنان باید خودشان را با این شرایط همسو کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی کردن در چنین فضایی نیازمند بسترهای لازم است که مجموعه تیم باید به آن توجه کنند. مهم در حال حاضر این است که روند صعودی تیم حفظ شده و پرسپولیس می‌تواند در این مسیر موفق شود.

کد خبر: 41994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =