تا ابد مدیون شهدا هستیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ تا ابد مدیون و مرهون شهدا هستیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار حسین رحیمی در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خاور شهر با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت بودند و با اقتدار و رشادت های جانانه خود نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، بیان داشت: شهدا برای ما امنیت، آرامش و اقتدار را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی، انقلاب را بر پایه اسلام ناب محمدی بنیانگذاری کردند، عنوان داشت: اسلام ناب محمدی،  ایثار و مجاهدت و ایستادگی در مقابل یزیدیان و مستکبرین را به ما یا داد و اینگونه بود که با تاسی از سید و سالار شهیدان توانستیم در ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل همه جهان کفر ایستادیم و پیروز شدیم.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما به برکت خون و مجاهدت شهیدان و بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی و ابراهیم هادی ها به مسیر خود با اقتدار ادامه خواهد داد، گفت: ما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و آرامش و آبروی ما از مجاهدت این عزیزان است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، رحیمی افزود: خانواده شهدا با ایستادگی و صبر و پایمردی خود از آرمان‌های شهدا صیانت کردند و این صبر و پایمردی ستودنی است.

کد خبر: 41754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =