حضور حاج قاسم در پشت صحنه «۲۳ نفر» تماشایی می‌شود

 مستند «آن روز» با هدف روایتی از حضور شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پشت صحنه فیلم سینمایی «۲۳ نفر» جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه امید می‌رود.

به گزارش آتیه آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مستند آن روز روایتی از حضور شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پشت صحنه فیلم سینمایی «۲۳ نفر» است که جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۸ در شبکه امید پخش می شود.

این مستند را میکاییل دیانی کارگردانی و مهرداد معظمی تهیه کنندگی کرده است.

در مستند آن روز بازیگران سینمایی ۲۳ نفر، خاطرات خود را از بازدید حاج قاسم روایت می کنند و مخاطب را به تماشای تصاویر منتشر نشده ای از حضور شهید سلیمانی در پشت صحنه این سینمایی دعوت خواهند کرد.

فیلم سینمایی ۲۳ نفر اقتباسی از خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان است که در جریان هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. این حمله با نظارت و دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا انجام شد.

کد خبر: 41588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =