امکان هم‌افزایی سازمان جوانان هلال احمر و جهاد دانشگاهی

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰، گفت: احساس وجدی که در مجموعه این نمایشگاه حس می‌شد به خاطر توانمندی‌های جهاد دانشگاهی بود که با معرفی این نمایشگاه‌ به جوانان می‌توان بازگو کرد که امر "خواستن توانستن است" در حد شعار نبوده و این امر در بخش‌های مختلف نمایشگاه به چشم می‌خورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد گل‌فشان در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ اظهار کردامر "خواستن توانستن است" در حوزه های مختلف این نمایشگاه به چشم می‌خورد. در واقع محققان جهاد دانشگاهی با عملکرد و فعالیت‌های خود می‌توانند الگوی بسیاری از دستگاه‌ها باشند.

گل فشان با اشاره به فعالیت‌های این سازمان، ادامه داد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در بسیاری از امور از جمله کارآفرینی که مورد توجه جهاد دانشگاهی نیز هست، فعالیت دارد. از این رو می‌توانیم با جهاد دانشگاهی در چنین زمینه‌هایی هم افزایی خوبی داشته باشیم تا فعالیت‌هایمان مفیدتر واقع شود. ما قشر عظیم جوانان را در اختیار داریم و می‌توانیم از طریق آموزش به این قشر نیز هم‌افزایی داشته و مفید واقع شویم.

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ از پنجم دی ماه سال جاری تا نهم همین ماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت وگوی تهران دایر است.

کد خبر: 41489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =