به دنبال صعود و تاریخ‌سازی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: برای صعود از گروه خود به جام ملتهای آسیا می‌رویم.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره  وضعیت تیم ملی فوتبال زنان، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال زنان این روزها در اردوهای آماده‌سازی به سر می‌برد و خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. مسابقاتی که برای نخستین بار حضور در آن را تچربه می‌کنیم و برایمان بسیار مهم و بستری ارزشمند برای نمایش توانمندی فوتبال زنان ایران است. 

وی افزود: این روزها اردوهای آماده سازی در حال برگزاری است و مرحله به مرحله تا زمان اعزام به کشور هند، اردوها را سپری خواهیم کرد. امروز نیز مسئولان ورزش و بخش زنان از اردوی تیم ملی بازدید کردند  و حضورشان منجر به دلگرمی و ایجاد انگیزه مضاعف در بین اعضای تیم ملی فوتبال زنان شد. 

ایراندوست با اشاره به اینکه تیم ملی پس از کسب سهمیه مسابقات جام ملت‌های آسیا با بدشانسی‌هایی مواجه شد، افزود: متاسفانه برخی بازیکنان ارزشمند تیم ما با مصدومیت های شدیدی در جریان اردوها مواجه شدند و ما آنها را در مسابقات جام ملت‌ها در اختیار نخواهیم داشت.این کار تیم ما را در مصاف با رقیبان آسیایی سخت می کند اما آنچه اهمیت دارد این است که بدون توجه به این مشکلات به هدفمان که صعود از گروه از فکر کنیم. تیم ایران می تواند در این مسابقات از گروه خود صعود کرده و تاریخ سازی کند.اتفاقی که با توجه به پتانسیل و انگیزه بسیار زیاد ملی‌ پوشان به هیچ عنوان غیر قابل دسترس نیست. 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران ادامه داد: خوشبختانه تیم ما روانشناس دارد و در هر اردو با بازیکنان صحبت می‌کنند. این انتظار به بازیکنان روحیه و انگیزه می‌دهد. ما برای قهرمانی نمی‌رویم. در گروه ما هند میزبان است که تورنمنت های خوبی را پشت سر گذاشته، چین پرافتخارترین تیم این مسابقات است و چین تایپه هم در رنکینگ از ما بالاتر است اما می‌رویم که از گروه مان صعود کنیم.

وی درباره برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به هند، تصریح کرد: تنها دغدغه بازی تدارکاتی بود که فدراسیون برایمان کمپی اروپایی در نظر گرفت اما لغو شد. ما به ۱۴ کشور ایمیل زدیم اما متاسفانه بیشترشان ایران را تیمی قوی نمی دیدند و رقیب قدرتمندتری می‌خواستند. ما به جام ملت‌ها می‌رویم تا نشان دهیم که چقدر قدرتمند هستیم و رقیب خوبی را از دست دادند. چند کشور هم دلایل دیگری آوردند.

کد خبر: 41433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =