شاهد رقابتی فشرده و نزدیک در لیگ هستیم

مربی تیم ملی نوجوانان و تیم شمشیربازی خوزستان اظهار داشت: لیگ امسال سطح کیفی بالایی دارد و شاهد رقابتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ هستیم.

میثم شجاعی، مربی تیم شمشیربازی خوزستان در اسلحه اپه که همچنین سرمربی‌گری تیم ملی شمشیربازی نوجوانان را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، به برگزاری مسابقات لیگ برتر شمشیربازی اشاره کرد و اظهار داشت: امسال با تیم خوزستان راهی مسابقات لیگ برتر که به طور متمرکز در تهران و در سالن شهید افراسیابی برگزار می‌شود، شدیم. 

وی ادامه داد: تیم خوزستان در اسلحه اپه با نفرات تازه نفس و قدرتمندی پا به لیگ برتر گذاشت  و توانستیم مبارزات خوبی داشته باشیم و با وجود اینکه میانگین سنی تیم ما کم است و برخی نفرات از تجربه کافی برخوردار نبودند، اما نتایج قابل قبولی بدست آوردیم و من به طور کلی از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. 

شاهی درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر شمشیربازی اظهار داشت: امسال ملی‌پوشان شمشیربازی در تیم‌های مختلف لیگ برتر پخش شده اند و این موضوع موجب شده که شرایط سخت‌تر شود و تیم‌ها و نفرات رقابت نزدیک و پایاپای داشته باشند. به نظر من سطح مسابقات لیگ شمشیر بازی در مقایسه با فصل قبل بسیار بالا رفته است و این اتفاق خوبی است که می‌تواند به بهبود سطح کیفی عملکرد ملی‌پوشان شمشیربازی کمک شایان توجهی کند.

وی خاطر نشان کرد: در لیگ امسال شاهد بودیم که هیچ تیمی و هیچ شمشیربازی حاشیه امنیت ندارد و از قبل بازنده یا برنده نیست. همین که تا ثانیه‌های آخر نمی‌توان به طور قطع گفت کدام طرف مسابقه برنده است یعنی سطح نفرات به هم نزدیک و رقابت بسیار فشرده است. در واقع این مسابقات محک بسیار خوبی برای تک تک نفرات شرکت کننده است. به دلیل کرونا ما با تعطیلی لیگ و مسابقات و اعزام‌ها مواجه بودیم و حالا شرایطی ایجاد شده که بار دیگر مسابقات برگزار شود. باید تا پایان لیگ منتظر بمانیم و ببینیم کدام نفرات پدیده مسابقات لقب خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره وضعیت فعلی تیم ملی در بخش اپه، اظهار داشت: ما اردوهای خیلی خوبی را سپری کردیم. بازیکنان نوجوانان در سطح بسیار بالایی هستند، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر فنی بسیار توانمند هستند و من تصور می کنم در بخش جوانان نیز بتوانند مدال و مقام کسب کنند. این یعنی ما شاهد نسل خوبی در شمشیربازی ایران هستیم.

سرمربی تیم خوزستان درباره تیم سال گذشته خود، گفت: فصل قبل با تیم دانشگاه آزاد در مسابقات حاضر شده بودم. تیمی که به تعهدات خود عمل نکرد و موجب شد از این تیم جدا شوم. در این فصل نیز همانطور که شاهد هستیم دانشگاه آزاد تنها در بخش سابر تیم دارد و در اپه تیم ندارد. 

کد خبر: 41151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =