سرقت مسلحانه خودروی یکی از نمایندگان کنگره آمریکا

یک نماینده کنگره آمریکا از سرقت خودروی خود توسط عناصر مسلح ناشناس خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ان‌بی‌سی، «مری گی اسکنلون»، قانونگذار دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است و در این حمله دو فرد ناشناس خودروی او را در روز روشن در فیلادلفیا به سرقت بردند. 

اسکنلون ۶۲ ساله که از سال ۲۰۱۸ در مجلس نمایندگان صاحب کرسی است، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سرقت مسلحانه بعد از ظهر روز گذشته -‌چهارشنبه- در پارک «فرانکلین دلانو روزولت» در فیلادلفیا، پس از جلسه وی در این منطقه صورت گرفته است. 

در این بیانیه آمده است که نماینده در این حادثه آسیبی ندیده است و وی از واکنش سریع نهادهای انتظامی به این سرقت و تلاش آن‌ها برای تامین امنیت خود قدردانی می کند. 

پلیس فیلادلفیا نیز اعلام کرد که دو مرد مسلح در پارک به اسکنلون نزدیک شدند و از او خواستند که سوئیچ خودروی خود را تحویل دهد.

با تسلیم شدن نماینده در برابر این درخواست، یکی از مجرمان با خودروی اسکنلون صحنه را ترک کرد و مجرم دوم نیز با خودروی دیگر به دنبال سارق نخست رفت. 

پلیس عصر دیروز تاکید کرد که خودروی اسکنلون را رها شده در نیوآرک پیدا کرده و پنج مظنون را در ارتباط با این پرونده دستگیر کرده است.

کد خبر: 40521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =