اعزام اکیپ درمانی تامین اجتماعی خوزستان به مناطق محروم اهواز

فرمانده بسیج مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان از اعزام اکیپ درمانی به مندلی اهواز به عنوان منطقه محروم و کم برخوردار خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی اظهار داشت: بسیج در کنار مردم و مددکار مردم و برای مردم است و رسالت بسیج خدمت به مردم است.

وی افزود: یک تیم  درمانی شامل؛ پزشکان متخصص، عمومی، ماما و پرستار به محله مندلی شهرستان اهواز اعزام و با استقرار در دبستان شهید سید حمید تقوی فر، به مداوای بیماران پرداختند.

دکتر جلیلی گفت: در راستای اقدامات جهادی جامعه پزشکی و با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و بسیج جامعه پزشکی استان یک تیم پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و عمومی و پرستار و ماما به منطقه کم برخوردار مندلی، به منظور ارائه خدمات درمانی و مشاوره ای اعزام شد.

مدیر درمان و فرمانده بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان خوزستان هدف از اعزام این اکیپ را،   دغدغه خدمت رسانی و توجه و اهتمام بسیج به مردم دانست و گفت: بخاطر مشکلات مالی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، محدودیت هایی برای مراجعه بیماران به مراکز درمانی وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر ویزیت و مشاوره، داروی این عزیزان با هماهنگی با یکی از داروخانه ها بصورت رایگان تامین و تحویل شد.

دکتر جلیلی به ارجاع بیماران نیازمند اشاره کرد و گفت: افرادی که نیاز به ارجاع به مراکز درمانی داشته باشند به نزدیکترین مراکز درمانی تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: امیدواریم این اقدامات تداوم داشته باشد تا از این طریق بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را بر طرف کنیم.

فرمانده بسیج  مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان به برنامه های آتی این پایگاه اشاره کرد و افزود: بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی طی سالیان گذشته بطور مرتب درمناطق محروم و مورد نیاز، حاضر بوده و خدمات درمانی، مشاوره ای و پشتیبانی ارائه داده است.

دکتر جلیلی به حضور تیم های پزشکی در شرایط بحران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از فعالیتها و اقداماتی که بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان انجام داده و هم اکنون نیز مورد تاکید و جزو برنامه های روتین است، امداد رسانی و حضور و مشارکت در رفع مشکلات عمومی و حوادث غیر مترقبه بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از خدمات و زحمات پزشکان و پرستاران و جامعه خدوم و فرهیخته پزشکی و از جمله، پزشکان و پرستاران و جامعه پزشکی   قدردانی کرد.

دکترجلیلی همچنین اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی را حاصل کارآمدی و روز آمدی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی سازمانی دانش محور و مشتری مدار است.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات و امکانات و بسترسازی برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک فراهم شده است و رفته رفته استقبال پزشکان و مراکزدرمانی و پاراکلینیکی از این طرح درحال افزایش است.

وی اجرای طرح نسخه الکترونیک را از اقدامات خوب و موءثر در روان سازی و  تسهیل و تسریع خدمت رسانی و رضایتمندی جامعه هدف توصیف کرد.

کد خبر: 4052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =