محرومیت قطعی و ۱۵ میلیون جریمه بازیکن والیبال

با رای کمیته استیناف، آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم شد.

به گزارش آتیه آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نشست روز دوشنبه، هشتم آذرماه اتفاقات و حواشی دیدار پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر (سوم آذرماه) را بررسی کرد و در پایان عادل غلامی بازیکن شهرداری ارومیه را به یک جلسه محرومیت قطعی و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان تهران را با توجه به نداشتن سابقه و پرونده‌ای در کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه پیکان تهران و آرمین تشکری طی نامه‌ای به حکم کمیته انضباطی اعتراض و درخواست کردند با توجه به نداشتن سابقه در کمیته انضباطی و همچنین نبود زمان کافی از اعلام رای تا مسابقه بعدی این تیم، تا زمان بررسی این پرونده در کمیته استیناف، اجرای حکم این بازیکن به تعویق بیفتد که فدراسیون والیبال با این درخواست موافقت کرد.

بر این اساس جلسه کمیته استیناف ۲۱ آذر ماه با حضور اعضا برگزار شد و این کمیته پس از بررسی‌های لازم به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی توسط آرمین تشکری رای داد.

کد خبر: 40061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =