انتقاد کلوپ از داور لیورپول-تاتنهام

سرمربی لیورپول به انتقاد از تصمیمات داور در دیدار با تاتنهام پرداخت.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن تاتنهام در خانه به دیدار لیورپول رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در این دیدار هری کین و سون هیونگ مین کره‌ای برای تاتنهام گلزنی کردند و دیگو ژوتا و اندی رابرتسون نیز گلزنان لیورپول بودند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که نمی‌دانستم چه کسی را در دسترس خواهد داشت، تیمی که کرونا داشت و نمی دانستیم چه ترکیبی برابر ما به زمین می فرستد. در نتیجه به غیر از هویبرگ تقریباً ترکیب اول را داشتند. ما موقعیت های کافی ایجاد کردیم اما آنها با دو مهاجم، فوتبال دفاعی را به نمایش گذاشتند و برنامه آنها این بود که توپ را از دفاع دور کنند و بازیکنانشان به سرعت وارد زمین ما شوند و ضدحمله بزنند. اینگونه برای ما مشکل ایجاد کردند. در نیمه دوم نسبت به حریف بیشتر تنش را احساس کردیم. یک امتیاز در زمین تاتنهام طبیعی است که بد نباشد ولی ما سه امتیاز را می خواستیم.

او درباره تصمیم داور مبنی بر اخراج نکردن هری کین در این دیدار گفت: فکر می کنم همه قبول دارند که کارت قرمز واضح بود. من فقط می خواهم از دو نفر یک سوال بپرسم؛ آقای تیرنی و مسئول VAR. شاید رابرتسون مستحق یک کارت قرمز بود، انکار نمی کنم اما هری نباید به نیمه دوم می رفت و باید اخراج می شد. اگر آقای تیرنی این نکته را متوجه نشده، درک می کنم اما داور VAR به وضوح این صحنه را چند بار دیده است. ما به کمک داور نیاز نداریم. ما به یک داور صادق و بی طرف نیاز داریم. از سه تصمیم کلیدی داور، تنها یک تصمیم درست بود اما هر سه تصمیم علیه ما بود.

همچنین جیمی کرگر، کارشناس بازی نیز به شدت تصمیمات داور بازی انتقاد کرد و بی دقتی داور را عامل این نتیجه دانست. 

به گزارش ایسنا، پیش از این بازی  منچسترسیتی با ۴ گل نیوکاسل را شکست داده بود. روبن دیاس، هافبک پرتغالی در دقیقه ۵، ژوائو کانسلو در دقیقه ۲۷، ریاض محرز در دقیقه ۶۳ و رحیم استرلینگ در دقیقه ۸۶ برای منچسترسیتی گلزنی کردند. شاگردان پپ گواردیولا با این برد ۴۴ امتیازی شدند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کنند.

در دیگر دیدار، چلسی در ادامه نتایج ضعیف هفته های اخیر خود در زمین ولورهمپتون به تساوی بدون گل رسید تا فاصله این تیم با صدر جدول افزایش یابد.

کد خبر: 40040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =