گل‌محمدی: جام‌حذفی میان‌بُر رسیدن به آسیاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی برای ما میان‌بُر رسیدن به جام و آسیاست و می‌خواهیم از این راه برای رسیدن به جام استفاده کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ویستاتوربین در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، اظهار داشت: ما باید در جام‌حذفی به میدان برویم. در جام حذفی مهم این است که تمرکز داشته باشید و غافلگیر نشوید. برابر تیم ناشناخته‌ای بازی داریم. حریف انگیزه بالایی برای این بازی دارد. آنها دنبال ارائه بازی خوبی هستند و ما باید تمرکز زیادی داشه باشیم. در جام حذفی غفلت برابر از دست دادن یک جام است. تنها ۵ بازی برای رسیدن به جام است و باید در این مسابقات تمرکز بالا داشته باشید. باید تمرکز زیادی برای بازی فردا باید داشته باشیم.

وی افزود: تیم حریف دفاعی بازی خواهد کرد. باید سعی کنیم به بازی سرعت دهیم و از لایه‌های دفاعی عبور کنیم. هیچ مسابقه‌ای ساده نیست. تیم‌ها آنقدر نزدیک شده‌اند که بردها بیشتر با اختلاف یکی دو گل است. اگر حریف را دست کم بگیریم ممکن است غافلگیر شویم. بازیکنان مطمئنا شرایط را درک خواهند کرد تا در بازی فردا موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انگیزه پرسپولیس برای قهرمانی در جام‌حذفی گفت: هر سال سه جام وجود دارد. جام حذفی مهم است و می تواند سهمیه آسیا داشته باشد. تیمی که می خواهد آسیایی شود می تواند میان‌بر بزند و همه برای کسب این جام انرژی می‌گذارند. تیم‌های متوسط هم حتی انگیزه دارند. جام حذفی برای ما با ارزش است و برای بدست آوردن آن خیلی تلاش خواهیم کرد. مهم ترین بازی برای ما دیدار فردا است.

وی گفت: تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما آنقدر قوی است که خیلی از مشکلات و سختی‌ها را با سخت کوشی و تلاش پشت سر گذاشتند. با توجه به تغییراتی که این فصل داشتیم طبیعی است که بازیکنان نیاز به این دارند بیشتر کنار هم قرار بگیرند. به تیمم اعتماد کامل دارم. از نظر فنی یکی از تیم های خوب لیگ هستیم و روند رو به رشدمان را حس می کنیم. شرایط ما بهتر شده و بازیکنان با تمرکز بیشتر، شرایط را بهتر کردند. همه افرادی که در باشگاه زحمت می کشند تلاش می کنند تیم کارش را ادامه دهد اما همچنان مشکلاتی داریم. به ویژه مشکل زمین تمرین که اذیتمان کرد. باید این مشکلات برطرف شود. تیم ما روی زمین کار می کند و داشتن زمین با کیفیت به تیم کمک می کند. اعتماد زیادی به هم داریم و باید این روند را بهتر کنیم.

گل‌محمدی در مورد جذب پیام نیازمند خاطرنشان کرد: خیلی زود است در مورد نقل و انتقالات صحبت کنیم. نیازمند دروازه‌بان باتجربه، بزرگ و ثابت شده است اما صحبتی با او نداشتیم. هنوز ۶ هفته زمان مانده است. الان در کوران مسابقات هستیم و به خودمان اجازه نمی دهیم از الان وارد نقل و انتقالات شویم. تمرکز تیمی ما مهم است.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان ذخیره گفت: الان بازی ها فشرده است و اختلاف زیادی هم بین نفرات ما وجود ندارد. فردا قطعا تغییراتی داریم و امیدوارم دیدار خوبی از کار در بیاید.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: 39948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =