رجب‌زاده: نمی‌خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: نمی‌خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم اما با فشار فدراسیون و البته قول مسوولان برای حل مشکلات، انگیزه گرفتیم که در دیدار مقابل پیکان به میدان برویم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری  ایرنا، مهدی رجب‌زاده عصر امروز یکشنبه پس از شکست تیمش برابر پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: با تیمی لیگ برتری بازی داشتیم. از طرفی چند بازیکن مصدوم هم داشتیم. مشکل دیگر این بود که بازی‌های لیگ دسته اول فشرده است و به همین خاطر من امروز ترکیب تیمم را از بازیکنانی که کمتر به میدان رفته بودند، استفاده کنیم.

وی افزود: ساختار تیمی و شکل بازی خوب بود اما طبیعی است پیکان در دقایقی از بازی کنترل میدان را در دست بگیرد. بازیکنانم به خوبی برنامه‌های من در زمین را اجرا کردند و همانطور که دیدید در ضد حملات و ضربات ایستگاهی موفق بودیم. برای ما بازی خوبی بود و از تجربیات آن استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز در مورد اعتراض نیمکت‌نشینان قشقایی به داور گفت: هیچ وقت دوست ندارم اعتراض کنم اما داور برخی خطاها را به نفع حریف گرفت که تیم ما را تحت فشار قرار داد. پنالتی‌هایی که به نفع حریف اعلام شد درست بود اما یک گل ما زدیم که نمی دانم آفساید بود یا خیر. امیدوارم تصمیم داور درست باشد. اعتراض طبیعی است و همه جا است. ما نه همیشه برنده بودیم و نه همیشه بازنده. نیمکت پیکان به برخی اعتراض ها واکنش نشان داد. به نظرم، گفتار شخصیت آدم‌ها را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: مجتبی حسینی؛ دوست، مربی و همبازی من بوده و قابل احترام است. به او و تیم پیکان تبریک می‌گویم.

رجب‌زاده در خصوص شرایط خوب تیمش در لیگ دسته اول، گفت: از الان زود است در مورد لیگ برتری شدن صحبت کنیم. روزی که با قشقایی قرارداد امضا کردم گفتم تلاش می کنم تیمی بسازم که شخصیت به آن بازگردد.دوست دارم قشقایی تیمی باشد که همه فکر کنند، مدعی صعود است. این روحیه و شخصیت به تیم تزریق شده است.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش، توضیح داد: تیم ما به صورت شخصی اداره می شود و طبیعی است کمبودهایی به نظر مالی داشته باشد. حتی نمی خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم اما با فشار فدراسیون به این بازی آمدیم. مسوولان هم گفتند که از تیم حمایت می کنند و انگیزه گرفتیم تا به این بازی بیاییم.

کد خبر: 39937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =