امیدواری قلعه‌نویی برای قهرمانی گل‌گهر در جام حذفی

سرمربی گل‌گهر گفت: بازی‌های جام حذفی مهم‌تر از لیگ است چون با ۵ بازی می‌توان یک قهرمانی به دست آورد و امیدواریم برای ما این اتفاق بیفتد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، امیرقلعه‌نویی عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرداری آستارا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: به فرشاد پیوس(سرمربی شهرداری آستارا)، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران و هم باشگاهی و هم محلی‌ام خوش آمد می‌گویم. او یکی از مربیان خوب است اما در مربی‌گری به حقش نرسیده است و می‌تواند جایگاه بالایی داشته باشد. جام حذفی برای ما از لیگ مهم‌تر است و همان نگاه بازی‌های لیگ را به جام حذفی داریم و حتی محکم‌تر پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: شهرداری آستارا تیم دونده و خوبی است و باتوجه به مسائلی که برای تیم ما به وجود آمد، خداراشکر کار کردیم تا از نظر روحی و روانی آماده این بازی شویم. به بازیکنان‌مان به خاطر بازی‌ قبلی تبریک می‌گویم چون بارها این بازی را دیدم و لذت بردم. هر چقدر از بازیکتانم تشکر کنم کم است و امیدواریم فردا بازی خوبی شود و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی‌های جام حذفی مهم‌تر از لیگ است چون با ۵ بازی می‌توان یک قهرمانی به دست آورد و امیدواریم برای ما این اتفاق بیفتد.

بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا(یکشنبه)‌ ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در سیرجان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 39764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =