انتخاب دانشمند برتر برای نخستین‌بار در کشور

نشست هماهنگی کمیته‌های تخصصی جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر ناصر سیم فروش، نایب رییس جشنواره علوم پزشکی رازی در نشست هماهنگی کمیته‌های تخصصی جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، گفت: جشنواره رازی در دو بخش حقیقی و حقوقی برگزار می‌شود. افراد حقیقی شامل محققان جوان و دانشجو، پژوهش برتر، مخترعان و فناوران برتر و دانشمند برتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشمند برتر امسال برای نخستین بار انتخاب و معرفی خواهد شد، گفت: دانشمند برتر توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی طی شاخص‌های مشخص به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شود؛ کمیته موظف است از بین افراد معرفی شده به ارزیابی بپردازد و دانشمند برتر را انتخاب و معرفی کند.

سیم‌ فروش افزود: عنوان شرکت دانش ‌بنیان برگزیده نیز برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رویداد در دوره بیست و هفتم انتخاب و معرفی خواهد شد.

منظم، دبیر جشنواره نیز در ابتدای نشست به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره و تصمیمات کمیته اجرایی پرداخت و گفت: سه کمیته علوم پایه، علوم بالینی و ابداعات، اختراعات و فناوری در ذیل جشنواره رازی تشکیل شده است که طبق دستورالعمل تعیین شده در هر بخش بپردازند.

وی اعلام کرد: متقاضیان از پنج شنبه ۲۵ آذر ماه تا ۹ دی ماه برای ثبت نام در جشنواره رازی فرصت دارند.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد و محورهای دانشمند برتر و شرکت دانش ‌بنیان برگزیده برای نخستین بار در این دوره از جشنواره معرفی می‌شوند. علاقه ‌مندان می‌توانند از ۲۵ آذر ماه تا ۹ دی ماه سال جاری نسبت به ثبت ‌نام در جشنواره از طریق لینک اقدام کنند.

 جهت دسترسی به لینک ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

https://research.behdasht.gov.ir/razi۱۴۰۰

کد خبر: 39757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =