خدمت‌رسانی به بازنشستگان اولویت سازمان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: هر اقدامی که در جهت رفاه حال بازنشستگان و در توان و امکانات این سازمان باشد، حتما از آن استقبال می کنیم. نگاه خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان در همه سازمان ساری و جاری است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، عادل دهدشتی در جلسه با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر تهران افزود: از آن جایی که سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان و بازنشستگان است، مسائل سازمان را با ذینفعان درمیان می گذاریم و دیدگاه مخاطبان را اخذ می کنیم و بدون نظرخواهی از آنها تصمیم گیری نمی شود.
وی، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: این اقدام با همفکری و همکاری کانون های بازنشستگی انجام شد و در این خصوص دهها جلسه با بازنشستگان برگزار شد و طرح موردنظر آنها در این مورد اجرا شد.
دهدشتی گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان کار بزرگی و ارزشمندی بود و در عین اینکه مصارف سازمان را افزایش داد اما مطالبه به حق چندین سال آنها انجام شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی، افزایش ۱۰ برابری هزینه های اروتز و پروتز را از دیگر اقدامات مهم  این سازمان دانست و افزود: برای این خدمت در بودجه سال آینده یک هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: اجرای نسخه الکترونیک نیز از بزرگترین طرح های سازمان تامین اجتماعی است و این طرح در حال اجرا است و پیشرفت های خوبی داشته است و بازنشستگان از آن منتفع خواهند شد.
دهدشتی در خصوص اجرای طرح های گردشگری ویژه بازنشستگان گفت: پروژه های رفاهی خوبی در حال آماده سازی است که امیدواریم تا پایان سال در اختیار کارکنان و بازنشستگان قرار گیرد.
رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر تهران در این جلسه به ارائه مطالب خود پرداختند.

کد خبر: 3943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =