سومین مرحله آزمون صنعت ساختمان برگزار می‌شود

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری سومین مرحله آزمون صنعت ساختمان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، "علی حسین شهریور" معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت گفت: در راستای اجرای قانون منع  بکارگیری نیروی فاقد پروانه فنی در مشاغل موضوع ماده ۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و  آیین نامه اجرایی مواد ۳ و ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران صنعت ساختمان، سومین مرحله آزمون صنعت ساختمان سال ۱۴۰۰، پنج شنبه ۲۵ آذر سال جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد:  توزیع کارت ورود به جلسه سومین مرحله آزمون صنعت ساختمان  از ساعت ۸ صبح روز دو شنبه ۲۲ آذر ماه و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه سال جاری ادامه دارد و ۲۲ هزار و ۲۵۹ نفر در سومین  مرحله آزمون صنعت ساختمان  در ۶۸ عنوان استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند.

شهریور افزود: متقاضیان شرکت در سومین مرحله آزمون صنعت ساختمان که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، می توانند از ۲۲ تا ۲۴ آذرماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

وی اظهار کرد متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را اخذ نمایند، می توانند در آزمون های عملی که در مراگز و کارگاه های سنجش برنامه ریزی و اجرا می گردد، شرکت نمایند تا پس از قبولی نهایی موفق به دریافت پروانه مهارت شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد. : پروانه مهارت فنی نیروی کار صنعت ساختمان صادره دارای کد استاندارد مهارت شغل می باشدکه با داشتن سایر شرایط می‌توانند از مزایای  قانون بیمه اجتماعی کارگران صنعت ساختمان بهره مند شوند.

کد خبر: 39336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =