پرسپولیس _ پیکان؛ جنگ سرخ‌پوشان برای پیروزی

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.

به گزارش آتیه آنلاین، پس از پیروزی تیم استقلال در اولین بازی هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز در ادامه مسابقات این هفته، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف تیم پیکان خواهد رفت. تیمی که بعد از کسب دو تساوی پیاپی بیش از هر چیز به پیروزی در دیدار با پیکان و پایان دادن به روند تساوی‌های خود فکر می‌کند. دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۶ امروز و به میزبانی ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد چرا که تیم پیکان میزبانی این بازی را بر عهده دارد. سیدرضا مهدوی نیز قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. 

پرسپولیس در هفته نخست برابر فولاد خوزستان ۳ بر ۱ پیروز شد، آن ها در هفته دوم ۲ بر ۱ نساجی را شکست دادند اما از هفته سوم روند نزولی این تیم آغاز شد. ابتدا ۱ بر ۰ برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و در هفته چهارم نیز در خانه برابر گل گهر سیرجان متوقف شدند و با همین نتیجه در هفته پنجم برابر مس رفسنجان به تساوی رسیدند. سرخ ها اما در هفته ششم برابر نفت آبادان ۱ بر ۰ پیروز شدند و نتیج ضعیف هفته های قبلی را تاحدودی جبران کردند. در هفته هفتم نیز پرسپولیس به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که  این بازی با پیروزی ۱ بر ۰ سرخ ها به پایان رسید اما در هفته هشتم سرخ ها در دربی تهران برابر استقلال بدون گل متوقف شدند. هفته نهم نیز با توقف ۲-۲ پرسپولیس برابر هوادار به پایان رسید تا سرخ ها با ۲ تساوی به پیکان برسند.

هم اکنون پرسپولیس با ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۱ شکست، ۱۱ گل زده، ۷ گل خورده و کسب ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول جای دارد. سرخ ها این شانس را دارند که در صورت پیروزی برابر پیکان، در جدول رده بندی تا رتبه سوم صعود داشته باشند.

در مقابل پیکان با هدایت مجتبی حسینی در این فصل ۳ پیروزی داشته است، ۳ تساوی و ۳ شکست. آن ها برابر هوادار، ذوب آهن و تراکتور پیروز شده اند، برابر نفت مسجد سلیمان، نساجی و نفت آبادان متوقف شده اند و برابر فجر، گل گهر و استقلال شکست خوردند.پیکان هم اکنون با ۵۳ شکست، ۲۳ تساوی و ۳ پیروزی، ثبت آمار ۷ گل زده و ۸ گل خورده با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارد.

مهدی ترابی به دلیل مصدومیت، دیدار امروز پرسپولیس مقابل پیکان را از دست  داده است و می‌توان از او به عنوان غایب بزرگ تیم پرسپولیس نام برد. نکته مهم درباره دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان این است که دو تیم در هفته‌های گذشته نتایج قابل قبولی را کسب نکرده‌اند و شکست در این دیدار می‌تواند هر کدام از این دو تیم را وارد بحران کند. از طرفی پرسپولیس کار آسانی مقابل تیم پیکان نخواهد داشت، چرا که مجتبی حسینی سرمربی این روزهای تیم پیکان، چندین سال دستیار گل محمدی در تیم‌های مختلف بوده است و شناخت خوبی از تفکرات گل محمدی دارد و این می‌تواند پرسپولیس را دچار مشکل کند. 

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال، به جز دیدار پرسپولیس و پیکان مسابقات دیگری نیز برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

  • تراکتور - نفت مسجدسلیمان/ ساعت ۱۵:۰۰
  • ذوب آهن - هوادار/ ساعت ۱۵:۰۰
  • پیکان - پرسپولیس/ ساعت ۱۵:۰۰
  • فجر سپاسی - مس رفسنجان/ ساعت ۱۵:۰۰
  • نساجی مازندران - آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۵:۰۰
  • صنعت نفت آبادان - پدیده مشهد/ ساعت ۱۶:۰۰
  • گل گهرسیرجان - فولاد/ ساعت ۱۷:۰۰
کد خبر: 39285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =