حضور تأمین اجتماعی در ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از برپایی غرفه مشاوره تامین اجتماعی در ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تعاملات مطلوب و سازنده با جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی و جلب مشارکت و اعتماد آنان یک ضرورت است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی جهانی با بیان اینکه ششمین دوره اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال۱۴۰۰ در ۲۹ آذر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، افزود: شناسایی مدیران موفق و اهدای نشان برتر ملی گامی در جهت انگیزش بیشتر در بین این عزیزان است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به شرکای اجتماعی است، یاد آور شد تعاملات مطلوب و سازنده  با جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، در جهت جلب اعتماد و مشارکت آنان یک ضرورت است.

وی به سازمان تامین اجتماعی که در حال  ارائه خدمات به شرکای اجتماعی است اشاره کرد و گفت: شناسایی مدیران موفق و اهدای نشان برتر ملی، نشان از تلاش بی وقفه این عزیزان دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر این که  نظامات تصمیم‌گیر و تصمیم سازی، با رویکرد حمایت از بخش تولید و اشتغال، سعی در ارتقاء پشتیبانی و ترغیب به فعالیت در بخش‌های مولد اقتصادی دارند خاطر نشان کرد:  تعامل با مجموعه کارفرمایان که در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند امری ضروری است.

علی جهانی با اشاره به اینکه تشکل‌های کارفرمایی در توسعه اقتصادی کشور همواره جایگاه خاصی دارند اضافه کرد تقویت و نقش تعاملات فی‌مابین سازمان با کارفرمایان موجب تعالی سازمان تامین اجتماعی در جهت تحقق منابع درآمدی، افزایش سطح رضایتمندی و ارتقای امنیت اجتماعی می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با برپایی غرفه های اطلاع رسانی، فرهنگی و ارائه مشاوره های تخصصی در این اجلاس جهت معرفی و رضایتمندی مخاطبان سازمان انجام می شود خاطر نشان کرد: محصولات فرهنگی و اجتماعی در قالب بورشور، پوستر، بولتن، ویژه نامه، کتاب و کتابچه، سی دی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و به سئوالات بیمه ای مراجعان توسط کارشناسان سازمان به صورت چهره به چهره  پاسخ داده می شود.

کد خبر: 39282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =