طرح یاس هلال‌احمر اجرا می شود

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از اجرای طرح یاس در ۲۰۲۰ منطقه کم برخوردار کشور خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد گلفشان در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر گفت: این طرح با همکاری کمیته امداد در ۲۰۲۰ منطقه کم برخوردار اجرا می‌شود و در بیش از ۹۰۰ خانه هلال به مددجویان دختر ۳۰ تا ۴۰ ساله تحت پوشش کمیته امداد آموزش‌های لازم را ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه دغدغه ما در هلال‌احمر کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی کارهای زیادی در کشور انجام‌شده ولی شاید اجتماع‌محور نبوده، اکنون ما با همکاری کمیته امداد به‌صورت اجتماع‌محور به حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود پیداکرده‌ایم.

گلفشان با اشاره به اجرای موفق جشنواره فرهنگی و هنری رفیق خوشبخت ما در سال گذشته،  از افتتاح اجرای دومین مرحله این جشنواره با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، در استان خوزستان خبر داد.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر،  ضمن استقبال از برگزاری طرح ملی یاس به اهمیت اجرای طرح در استان‌ها و توجه مدیران عامل استان‌ها به این موضوع تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین معزی با تأکید به اینکه کار فرهنگی در جامعه مهم‌تر از مسائل اقتصادی و سیاسی است، گفت: مهم‌ترین محور مسائل فرهنگی ایجاد امید، نشاط، اشتغال و مسئولیت‌پذیری بین جوانان است.

وی با اشاره به افزایش میزان افسردگی در جامعه گفت: علاوه بر دختران مجرد، پسرهای بیکار و بدون همسر که باید تشکیل خانواده بدهند باعث نگرانی بسیاری از خانواده‌ها شده است که باید به آن پرداخته شود.

معزی ضمن قدردانی از اجرای طرح ملی یاس گفت: آموزش و هویت دادن به افراد بهترین کار است تا بتوانند در جامعه تأثیرگذار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه کار خوبی در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی آغاز شده، به پیگیری کارها در اجرای طرح یاس تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح یاس گفت: در سفرهای استانی و در جلسه مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها و همچنین در نشست شورای معاونان این طرح را مطرح خواهم کرد.

کد خبر: 39260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =