سرمربی نفت مسجدسلیمان: مقابل ذوب آهن با بدشانسی، مساوی کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل ذوب آهن بازی خوبی ارائه دادیم اما از روی بدشانسی پیروز میدان نشدیم.

به گزارش آتیه‌انلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، فراز کمالوند عصر جمعه پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی جذاب و تماشاگر پسندی بود، ابتدا گل زدیم و یک توپ مان به تیرک خورد و در کل نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: در چند بازی اخیر مشکلاتی داشتیم که از ابتدای فصل هم پیش بینی می‌کردیم. تیمی که بدنسازی نداشته باشد، در هر مسابقه پنج، ۶ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و امروز هم هر سه هافبک خود را در جریان بازی از دست دادیم.

سرمربی نفت گفت: نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، اما فکر می‌کنم داور می‌توانست روی یک صحنه برای ما پنالتی بگیرد اما در کل امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بیش از این از داوری متضرر نشویم.

وی با بیان اینکه خیلی دیر شروع کردیم و قبل از آغاز مسابقات عملا چیزی به نام بازی دوستانه و بدنسازی نداشتیم افزود: مشکل دوم تیم نفت مسجد سلیمان زمین تمرین است و نمی‌توانیم تمرین خوبی داشته باشیم که امیدوارم این موضوع مرتفع شود

کمالوند گفت: از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که تلاش می کنند مشکلات تیم رفع شود، امیدوارم مشکل زمین تمرین هم حل شود  چون بدون داشتن زمین مناسب فشار زیادی به ورزشگاه بهنام محمدی وارد می شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر: 38488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =