سرمربی نفت مسجدسلیمان: تا نیم‌فصل جایگاه مطمئنی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هر چند با مشکلات متعددی مواجه هستیم اما به هواداران قول می‌دهم تا نیم‌فصل جایگاه مطمئنی در جدول داشته باشیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، فراز کمالوند پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن در مسجدسلیمان اظهار داشت: امیدوارم فردا شاهد بازی زیبا و جذابی باشیم و هر سه امتیاز را کسب کنیم تا جایگاهمان را ارتقا دهیم.

وی افزود: در ۲ بازی شایستگی پیروزی داشتیم اما به دلایل مختلفی نشد، ما این فصل از هشت بازی، ۶ بازی را خارج از مسجدسلیمان برگزار کردیم که در نوع خود یک رکورد است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از تیم ذوب آهن شناخت کافی داریم ، ذوب آهن امسال تیم جوان و خوبی دارد و مثل تیم ما در برخی بازی‌ها اسیر اشتباه داوری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور اشکان خورشیدی که داور باتجربه ای است امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و کم اشتباهی باشیم.فردا ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم اما به هواداران قول می‌دهم که بازی خوبی ارائه دهیم.
 
کمالوند از کسانیکه پیگیر مشکل مالی باشگاه بودند قدردانی کرد و گفت: از مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت راه‌اندازی تیم امید و جوانان این باشگاه تشکر می کنم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از ساعت ۱۵ روز جمعه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

کد خبر: 38400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =