گالری‌های پاییزی

گالری های تهران در سومین هفته از آخرین‌ماه پاییز، میزبان آثار هنرمندانی در حوزه‌های مختلف هنرهای تجسمی هستند.

به گزارش آتیه آنلاین، این روزها به دنبال واکسیناسیون عموم مردم، گالری ها با رعایت پروتکل ها تلاش می کنند با برپایی نمایشگاه های حضوری و مجازی به حیات خود ادامه دهند. از روز جمعه نیز نگارخانه‌های تهران با نمایش آثار هنرهای تجسمی در رسانه‌هایی همچون عکس، حجم، خوشنویسی و نقاشی میزبان علاقه‌مندان هستند. گزارش پیش‌رو شرحی است از فعالیت گالری‌ها و موزه های هنری که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است.

آن درختان، آن مردمان در گالری آرتیبیشن

نمایشگاه آثار علی اکبر صنعتی با عنوان آن درختان، آن مردمان از ۵ تا ۱۴ آذر در گالری آرتیبیشن برپاست.این گالری به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

سفری به دنیای کهن در گالری آرت سنتر باغ

نمایشگاه آثار فرناز اخلاقی با عنوان سفری به دنیای کهن که از ۵ آذر آغاز به کار کرده تا ۱۶ آذر در آرت سنتر باغ  برگزاری می شود.این گالری به نشانی تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

باریه و ویروس دست ساز در گالری شیرین

نمایشگاه نقاشی فرشاد نکومنش با عنوان باریه و نمایشگاه آثار سمیرا البرزکوه با عنوان ویروس دست ساز ۵ تا ۱۷ آذر در گالری شیرین برپاست.این گالری به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

خاطرات فصل سرد در گالری شکوه

نمایشگاه آثار پردیس شفیعیون با عنوان خاطرات فصل سرد ۵ تا ۱۶ آذر در گالری شکوه برپاست.این گالری به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو.خیابان سلیمی شمالی.کوچه امیر نوری.پلاک ۱۹ همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

هنرهای تجسمی در گالری عصر

نمایشگاه آثار محدثه عیوض خانی و شقایق محمدی ۵ تا ۱۵ آذر در گالری عصر برگزار می شود.این گالری به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دِراک در گالری اِو

نمایشگاه انفرادی مهدی قنبری با عنوان دِراک جمعه ۱۲ آذر تا جمعه ۲۶ آذر در گالری اِو برپاست.این گالری به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی ۳ . پلاک ۵ . طبقه همکف و اول همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

سراپا چشم  و درفش در گالری اُ

نمایشگاه انفرادی نقاشی آیلار دستگیری با عنوان سراپا چشم جمعه ۱۲ آذر  تا سه شنبه ۲۳ آذر در  گالری اُ (طبقه ۲) برگزار می شود.این نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

رضا بانگیز در گالری جاوید

نمایشگاه آثار رضا بانگیز ۵ تا ۱۲ آذر در گالری جاوید برپاست.این نمایشگاه به نشانی تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار،خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان،پلاک ۱۷، واحد۱ ، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

میان تاریکی در گالری نیان

نمایشگاه آثار مریم طباطبایی با عنوان میان تاریکی ۵ تا ۲۲ آذر در گالری نیان برپاست.این گالری به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک ۵ همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

در بیانیه این نمایشگاه چنین نوشته شده است: «نمی‌دانم این کارها تصویر نومیدی است یا امید؟ هراسِ فروافتادن در تاریکی است یا شجاعت مواجهه با آن؟ اندوهِ گم‌گشتن است یا شوقِ یافتن؟ گاه نوری به سمت ظلمت‌مان برده و گاه ظلمتی به سمت حقیقت. میانه‌ی این وضعیت در تکاپوی آمدن یا رفتنیم. جستجو می‌کنیم روشنایی را و در احتضار و پریده رنگ، برنده و قاطع، خیالی یا حقیقی.... می‌یابیم‌اش،... همواره، مـیـان تاریـکی.»

نمایشگاه مهدی سحابی در موزه هنرهای معاصر تهران

نمایشگاه انفرادی مروری بر آثار مهدی سحابی نیز تا یکشنبه ۲۸ آذر در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، موزه هنرهای معاصر برپاست.

نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی در گالری گلستان

گالری گلستان هم تا ۱۷آذرماه همچنان میزبان ۲۵تابلو با تکنیک رنگ روغن روی بوم از مسعود کیمیایی است. این آثار هنر فیگوراتیو، شکل‌ها یا نمادهایی از دنیای واقعی هستند که به تصویر کشیده شده‌اند و در برخی از آنها اجسام واقعی مثل چاقو، کلاه یا... نیز ضمیمه شده است.

کد خبر: 37679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =