زنگ خطر بیخ گوش تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال اگرچه چهار امتیاز دو دیدار ابتدایی در انتخابی جام جهانی را از آن خود کرد اما چگونگی عملکردش زنگ خطر را برای آینده این تیم و مسیری که هنوز سفت و سخت نشده، به صدا در آورد.

 دو دیداری که تیم ملی بسکتبال برابر بحرین برگزار کرد، آغاز کار این تیم بود هم با ترکیب جدید مربیان و بازیکنانش و هم در راه کسب سهمیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳؛ ملی پوشان بسکتبال ایران در هر دو دیدار که به فاصله چهار روز برگزار شد صاحب برتری شدند تا خیال خود را بابت کسب حداکثر امتیاز از پنجره نخست مسابقات راحت کنند اما به نظر می رسد به زمان بیشتری نیاز است برای اینکه بسکتبال ایران بابت آینده این تیم به اطمینان و راحتیِ خیال برسد.

اگرچه تیم ملی بسکتبال در هر دو دیدار صاحب پیروزی شد و به خصوص دیدار دوم را با اختلاف امتیاز قابل توجه (۱۰۰ بر ۶۴) تمام کرد اما اشکالاتی در ترکیب این تیم و عملکرد بازیکنانش به چشم آمد که شاید مانع نتیجه گیری در تهران و منامه نشد اما زنگ خطری بود برای پنجره های بعدی و دیدار با تیم های قویتر.

البته که اشکالات وارد به تیم ملی بسکتبال که بخشی از آن مربوط به هماهنگی میان بازیکنان بود در دیدار برگشت کمتر از دیدار رفت نمود پیدا کرد و همین مسئله نشان می دهد که بخشی از مشکلات با اردو و بازی و کنار هم بودن بیشتر بازیکنان مرتفع می شود. بخشی از کم و کاستی های تیم ملی بسکتبال در این دو دیدار اما در برخی پست ها و به واسطه شرایط و چگونگی عملکرد بازیکنان حاضر در آنها خود را نشان داد که کادر فنی تیم ملی باید توجه بیشتری به آنها داشته باشند قبل از اینکه زمان از دست برود و تیم ملی به زمین سخت و سفت تر برسد.

کد خبر: 37121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =