جدال تماشایی صدرنشینان در ایستگاه یازدهم لیگ والیبال

در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان دیداری حساس بین تیم‌های صدرنشین برگزار خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۷ مسابقه وارد هفته یازدهم خود خواهد شد. جایی که تیم‌ها باید رقابتی تنگاتنگ برای رسیدن به جایگاهی بهتر در جدول رده‌بندی داشته باشند. مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در شهرهای تهران، ورامین، یزد، رامسر و مریوان برگزار خواهد شد. 

در تهران تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان باید به مصاف تیم والیبال سایپا برود. سپاهانی‌ها که تیم شهرداری ارومیه را در یک قدمی خود می‌بینند باید در برابر سایپا به پیروزی برسند تا جایگاه خود را در صدر جدول مسابقات حفظ کنند. تیم سپاهان به دنبال قهرمانی نیم فصل خواهد بود و تعلل این تیم در دیدار با نارنجی‌پوشان ممکن است که منجر به از دست دادن قهرمانی نیم‌فصل شود. سپاهانی‌ها در هفته یازدهم میهمان سایپا تیم سیزدهم جدول رده‌بندی هستند و هر دو تیم برای پیروزی در این هفته، انگیزه‌های زیادی دارند؛ سپاهان برای قطعی کردن قهرمانی نیم‌فصل و سایپا برای برای افزایش تعداد بردها در تلاش خواهند بود که برنده این بازی شوند. روی کاغذ سپاهان برای برنده شدن شانس بیشتری دارد اما سایپایی‌ها هم با وجود جایگاه نه چندان مناسب در لیگ اما تیم دست و پا بسته‌ای نخواهند بود. 

دیگر تیمی که مدعی رسیدن به قهرمانی در نیم فصل است و از ابتدای فصل سایه به سایه تیم سپاهان حرکت کرده، تیم شهرداری ارومیه است. تیم شهرداری ارومیه با هدایت محمدرضا تندروان این هفته میهمان ورامینی‌هاست. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که شهرداری ورامین بعد از باخت به لبنیات هراز آمل در هفته دهم در بازی فردا به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و جبران شکست هفته گذشته است. شاگردان محمدرضا تندروان که تاکنون هشت برد و ۲۴ امتیاز کسب کرده‌اند، قصد دارند در روز تقابل با تیم دهم جدول، به بهترین شکل ممکن از فرصت استفاده کنند تا بلکه با کسب یک پیروزی به موقع، شانس خود را برای تصاحب عنوان قهرمان نیم‌فصل در بازی‌های باقی‌مانده تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی افزایش دهند.

تیم سوم جدول مسابقات یعنی تیم پیکان تهران در هفته یازدهم به مصاف پاس گرگان خواهد رفت. پیکانی‌ها هفته گذشته تن به شکست دادند و از جمع مدعیان فاصله گرفتند و حالا باید به مصاف نماینده گرگان بروند. شاگردان امید عقیلی در تیم پاس هفته گذشته را با پیروزی مقابل مس رفسنجان در یک بازی پر افت و خیز پشت سرگذاشتند تا با یک پله صعود، به رتبه نهم برسند. گرگانی‌ها این هفته نیز به دنبال کسب پیروزی و ارتقای جایگاه هستند. این درحالی است که شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان به هیچ‌عنوان قصد ندارند در هفته‌های حساس پایانی نیم‌فصل، تن به شکست دهند.

**برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵

سایپا – فولاد مبارکه سپاهان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل

ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت ۱۶

شهرداری ورامین – شهرداری ارومیه

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

شهداب یزد – آذرباتری ارومیه

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶

راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری گنبد

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – مس رفسنجان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۸

پیکان تهران – پاس گرگان

کد خبر: 37100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =