رومانی؛ نخستین حریف جهانی دختران هندبال

تیم ملی هندبال زنان ایران در گام ابتدایی مسابقات قهرمانی زنان جهان به مصاف تیم ملی رومانی خواهد رفت.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات قهرمانی هندبال زنان جهان از دهم آذر ماه به طور رسمی در کشور اسپانیا آغاز خواهد شد و تیم ملی هندبال زنان ایران با کسب عنوان چهارمی مسابقات قهرمانی آسیا، برای اولین بار توانسته به این مسابقات که بیست و پنجمین دوره خود را سپری خواهد کرد، راه پیدا کند. 

تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدار خود در این مسابقات باید به مصاف تیم ملی هندبال رومانی برود. دیداری که چالش سختی برای شاگردان خدیجه قانع خواهد بود. این مسابقه جمعه شب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. دیداری که شهر کستلون کشور اسپانیا میزبان آن خواهد بود.

دختران هندبال ایران در حالی نخستین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه خواهند کرد که در گروه C این مسابقات با تیم‌های ملی زنان قزاقستان، نروژ و رومانی هم گروه شده‌اند. تیم‌های بزرگی که عبور از سد آن‌ها برای تیم کم تجربه ایران کار آسانی نیست و باید دید این تیم با چه رویکردی مقابل حریفان خود به میدان خواهد رفت تا بتواند عملکردی آبرومندانه داشته باشد. 

نکته جالب توجه درباره حضور تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی جهان این است که برای نخستین بار یک تیم با حجاب اسلامی در این مسابقات حاضر خواهد شد. نکته‌ای که بدون شک موجب خواهد شد تا توجه رسانه‌ها به تیم ملی ایران جلب شود. 

دختران هندبال ایران پس از برگزاری دیدار نخست خود در روز جمعه مقابل تیم ملی رومانی، ۱۴ و ۱۶ آذر ماه به ترتیب به مصاف تیم‌های نروژ و قزاقستان خواهد رفت. بر اساس برنامه از پیش تعیین شده برای مسابقات در پایان مرحله گروهی از هر گروه سه تیم نخست به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. 

کد خبر: 36878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =