پیروزی مردان بسکتبال ایران مقابل بحرین

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در پنجره نخست انتخابی جام‌جهانی با نتیجه ۱۰۰ بر ۶۴ مقابل بحرین را شکست داد.

به گزارش آتیه آنلاین،  تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین بازی خود در پنجره نخست انتخابی جام جهانی  در ورزشگاه خلیفه بحرین برابر تیم ملی این کشور به میدان رفت.

در این بازی مصطفی هاشمی تیم ایران را با ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و محمد حسن‌زاده به میدان فرستاد. ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار در هر ۴ کوارتر تیم پیروز میدان بودند و موفق شدند با نتایج ۲۴ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۱۵ و  ۲۸ بر ۱۴ به برتری برسند.

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین پنجره انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ در دیداری خانگی با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ بحرین را شکست داد و کارش را با پیروزی آغاز کرد.

ملی پوشان بسکتبال کشورمان در مسیر جام جهانی ۲۰۲۳ و در پنجره نخست انتخابی امروز دوشنبه در منامه دیدار برگشت خود را برابر این تیم برگزار کردند که در این بازی نیز برتری با نتیجه ۱۰۰ بر ۶۴ به سود شاگردان هاشمی بود.

ملی‌پوشان بسکتبال ایران در گام بعدی روز سه‌شنبه ۵ اسفند ماه میزبان قزاقستان خواهند بود و روز هشتم این ماه نیز در تالار بسکتبال مجموعه آزادی از سوریه پذیرایی می‌کند.

شاگردان مصطفی هاشمی در روزهای دهم و سیزدهم تیرماه سال آینده نیز به ترتیب در دیداری خارج از خانه برابر قزاقستان و سوریه قرار می‌گیرند. در پایان مرحله اول رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ که شامل پنجره اول، دوم و سوم است سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات انتخابی که شامل پنجره‌های چهارم تا ششم می‌شود، صعود خواهند کرد.

براین اساس ۱۲ تیم از منطقه آسیا – اقیانوسیه به مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ راه پیدا می‌کنند.

کد خبر: 36866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =