صندوق بیمه اجتماعی حامی رتبه‌های برتر کنکور ۹۹

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت تحصیلی این صندوق از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی شیرکانی درخصوص طرح حمایت تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی از رتبه‌های برتر کنکور سال ۹۹، گفت: این صندوق به منظور افزایش خدمات کوتاه مدت خود و با تاکید بر رفع دغدغه‌های تحصیلی خانوارهای روستایی حمایت تحصیلی از فرزندان آنها را اولویت قرار داده و به همین منظور طرح بورسیه تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال جاری را اجرا می کند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: مبنای اجرای این طرح نظرسنجی از خانواده‌های عضو صندوق بود  که با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)  صورت گرفت و مشخص کرد موضوع حمایت مالی از تحصیل فرزندان یکی از دغدغه‌های اصلی این عزیزان به شمار می رود.

وی درخصوص چگونگی و شرایط بهره‌مندی از بورسیه تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزود: مهمترین معیار استفاده از این طرح عضویت پدر، مادر و یا خود فرد در صندوق بیمه اجتماعی است.

شیرکانی در پاسخ به این که آیا این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت یا نه، نیز گفت:  مشمولین این طرح طی دوران ۴ ساله تحصیل خود در مقطع کارشناسی در صورت تمدید عضویت والدین و یا خود دانشجو، می‌توانند در سالهای آتی نیز از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر: 3637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =