بیمارستان تامین اجتماعی دزفول امسال افتتاح می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول امسال افتتاح می شود.

به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی در دیدار با نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای شهرستان دزفول، تسریع در انجام آخرین اقدامات لازم برای راه اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: بیمارستان دزفول ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه از نظر ساخت و ساز به پایان رسیده است.

دکتر جلیلی ادامه داد: با محوطه سازی  و نصب تجهیزات خریداری شده، تا پایان سال این بیمارستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این بیمارستان با توجه به پتانسیلی که دارد می تواند شهرهای شمالی خوزستان را نیز  پوشش دهد.

دکتر جلیلی در خصوص آخرین وضعیت تهیه و نصب تجهیزات بیمارستان گفت: تعدادی از تجهیزات وارد شده و مابقی نیز در حال ارسال است. نیروی انسانی هم در آزمونی که در تاریخ ۲۱ شهریور برگزار شد، مشخص و به زودی مصاحبه آنها برگزار و جذب می شوند.

دراین جلسه آوایی نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام رضایت از روند پیشرفت ساخت و تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول گفت: از نظر تجهیزات تقریبا اکثر تجهیزات تکمیل شده و ساختمان تقریبا ۹۸ درصد پیشرفت کار داشته است.

نماینده مردم شهرستان دزفول یادآور شد: به علت تحریم ها، کل کشور درگیر کمبود اعتبار است و تامین اجتماعی نیز از این مشکل مستثنی نیست.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی سابقه طولانی در دزفول دارد و همیشه مامن قشر کم درآمد و محروم بوده است.

علیرضا فرهمند پور فرماندار شهرستان دزفول نیز ضمن تقدیر از مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بخاطر تلاش برای ساخت بیمارستان دزفول گفت: همه با هم دست به دست دادیم تا انشاالله تا انتهای بهمن این بیمارستان به بهره برداری برسد.

فرماندار دزفول افزود: مراکز درمانی تامین اجتماعی در دزفول جوابگوی تعداد زیاد بیمه شده در این شهرستان نیست به همین منظور با اتمام ساخت و تجهیز بیمارستان تا پایان سال شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

کد خبر: 3625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =