رفع مشکلات نسخه الکترونیک ادامه می‌یابد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تاکنون برای اجرای نسخه الکترونیک که یک پروژه تحولی است، مسیر خوبی را طی کرده‌ایم و این یک دستاورد و موفقیت برای این سازمان محسوب می‌شود اما از مشکلات و مسائل آن نیز غافل نمی‌شویم و برای ایجاد مطلوبیت کامل آن همه ابعاد لازم را مورد توجه قرار می‌دهیم.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه با مدیران ارشد این سازمان در خصوص نسخه الکترونیک با تبریک هفته بسیج افزود: در دوره همه‌گیری بیماری منحوس کرونا کادر شریف درمان با تفکر بسیجی به فعالیت و خدمت پرداختند و قدردان زحمات و ایثارگری‌های آنها هستیم.

وی گفت: استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی اهمیت زیادی دارد و از روزهای اول تاکید داشتیم که مسئله درمان جزء اولویت‌های کاری ما خواهد بود و بحث‌های تحولی حوزه درمان نیز در اولویت‌های بالاتر قرار دارد.

موسوی اظهار داشت: نسخه الکترونیک و استفاده از فناوری برای خدمات درمانی قطعا از برنامه های اصلی تحولی سازمان تامین اجتماعی خواهد بود. از زحماتی که همکاران تاکنون در این حوزه متقبل شدند تشکر می‌کنم. در آینده نیز از همه فرصت‌ها برای پیگیری و تکمیل این پروژه استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات احتمالی پروژه نسخه الکترونیک باید برطرف شود، تاکید کرد: باید با شناسایی فرصت‌های جدید برای رفع چالش‌ها اقدام کنیم و این عرصه مهم و تاثیرگذار را با قوت بیشتر ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این تحول موجب تغییر رویکرد و گذار از روش‌های قدیمی به روش‌های نوین و استفاده از تکنولوژی روز برای خدمت رسانی می‌شود و در کنترل هزینه‌ها و شفافیت و جلوگیری از شکل گیری تعارض منافع موثر خواهد بود.

موسوی با اشاره به اینکه در هر تغییر پارادایم قطعا مقاومت‌هایی نیز به‌وجود می‌آید که با نگاه مشترک و پذیرفته شده در درون سازمان به دنبال اجرای این رویکرد تحولی خواهیم بود، اظهار داشت: این جلسه برای دریافت نظرات همکاران برگزار شده است و در تصمیم سازی و جهت گیری‌های آینده قطعا مورد توجه قرار خواهد داشت.

وی افزود: تاکید داریم که این مسیر را با قدرت و اطمینان ادامه می‌دهیم. باید مسائل مربوط به این برنامه را با تصمیم‌گیری دقیق پیگیری کنیم و در مسیر پیشبرد پروژه نباید هیچ گونه تردیدی در جامعه ایجاد کنیم و باید با تکمیل این پروژه به دنبال ایجاد پرونده الکترونیک سلامت در آینده باشیم. درباره نسخه الکترونیک نگاه امیدوارانه و رو به جلو داشته باشیم و به هیچ عنوان از اجرا و تکمیل این برنامه کوتاه نخواهیم آمد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی لازمه موفقیت کامل نسخه الکترونیک را ایجاد فهم مشترک و عزم راسخ مجموعه سازمان برای پیشبرد این برنامه دانست و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات نیز مهندس حسینیان به تیم ما پیوسته‌اند که تجربیات خوبی دارند و می‌تواند برای پیشران شدن فناوری در حکمرانی تامین اجتماعی موثر باشند و حضور ایشان منشا خیر خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: برای همراهی بیشتر بیمه‌های تکمیلی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و بویژه برای بیمه‌هایی که از سهامداران عمده آن هستیم بیشتر می‌توانیم همکاری کنیم.

در ادامه این جلسه، مدیران درمان تامین اجتماعی استان‌ها نیز از طریق ویدئو کنفرانس مطالب خود را ارائه کردند.

کد خبر: 35963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =