آغازی دوباره بر رقابت دختران والیبال

رقابت لیگ برتر والیبال زنان از فردا با برگزاری مسابقاتی وارد هفته پنجم خود خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین؛ مسابقات لیگ برتر والیبال زنان؛ فردا (دوشنبه) با برگزاری ۵ مسابقه در شهرهای تهران، اصفهان،کاشان  و یزد وارد هفته پنجم خود خواهد شد. در این روز از مسابقات خانه والیبال تهران در ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ میزبان دو مسابقه خواهد بود و دیگر مسابقات ساعت ۱۶ برگزار می‌شوند.

تیم ذوب آهن اصفهان که هر 4 مسابقه پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و صدرنشین مسابقات لیگ برتر والیبال زنان است، در این هفته از مسابقات در یزد به مصاف تیم جوانان زرتشتی این شهر خواهد رفت. شاگردان فریبا صادقی در تلاش خواهند بود تا با کسب یک پیروزی دیگر بتوانند همچنان در صدر جدول مسابقات پیشتاز باشند. یزدی‌ها نیز که تیم تازه وارد لیگ برتر والیبال زنان هستند، با یک پیروزی و تحمل 3 شکست در رده هشتم مسابقات قرار دارند. این تیم کار سختی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان پیشتاز فعلی لیگ زنان خواهد داشت. 

تیم رده دومی سایپا تهران که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است، در هفته پنجم باید به مصاف تیم بانوان ورامین برود. سایپایی‌ها نیز تا کنون تن به شکست نداده‌اند و از مدعیان اصلی قهرمانی این مسابقات هستند. شاگردان مریم هاشمی در هفته پنجم از ساعت 14 در خانه والیبال مقابل تیم قعر جدولی ورامین صف آرایی خواهند کرد. شاگردان نسرین خزانی در تیم ورامین تاکنون موفق به کسب پیروزی در این رقابت‌ها نشده‌اند و قطعا فردا نبردی سخت را مقابل تیم نارنجی پوش سایپا تجربه خواهند کرد. 

در دیگر دیداری که خانه والیبال تهران میزبان آن خواهد بود، تیم پیکان تهران از ساعت 16 به مصاف تیم مهرسان تهران می‌رود. مهرسانی‌ها تاکنون دو پیروزی و دو شکست در کارنامه خود داشته‌اند و باید در پنجمین نبرد خود مقابل شاگردان نیلوفر رشیدی به میدان بروند. پیکان نیز شرایط یکسانی با تیم مهرسان دارد و یک پله بالاتر از حریف تهرانی خود در رده چهارم قرار دارد. پیروزی در این مسابقه برای مهرسان به منزله صعود یک پله‌ای است و پیکانی‌ها در صورت پیروزی می‌توانند سر و سامانی به جایگاه خود در جدول مسابقات بدهند. 

**برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۴

سایپا تهران – بانوان ورامین

اصفهان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶

ریف اصفهان – مس رفسنجان

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت ۱۶

باریج اسانس کاشان – ستارگان فارس

یزد، سالن یگانگی، ساعت ۱۶

جوانان زرتشتی یزد – ذوب‌آهن اصفهان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷

مهرسان – پیکان

کد خبر: 35773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =