تلاش دکتر سالاری برای رفع دغدغه کارگران و بیمه شدگان قابل تقدیر است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به عملکرد دکتر سالاری در سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ آقای سالاری مدیری موفق و عملکرد ایشان قابل تقدیر است چرا که در جهت رفع دغدغه کارگران و بازنشستگان قدم‌های خوبی برداشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آتیه آنلاین با اشاره به عملکرد سازمان تأمین اجتماعی و مدیران این مجموعه از جمله دکتر سالاری، مدیرعامل این سازمان گفت: از ماه‌های گذشته شاهد تلاش‌هایی در مجموعه سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود شرایط و وضعیت کارگران و افراد تحت پوشش هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی باید برای کاهش مراجعات مردمی در جهت ایجاد شعبات جدید قدم‌هایی بردارد، افزود: اگر شعبات سازمان بیشتر شود مردم راضی‌تر و وضعیت آنها بهتر خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی‌های زیاد دولت به سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ انتظار مردم و مسئولان این است دولت بدهی‌هایش را به این سازمان بپردازد تا مدیران سازمان بتوانند برای یکسان‌سازی حقوق افراد تحت پوشش اقدامات لازم را به عمل آورند.

حجت الاسلام ذاکر گفت: بر اساس شنیده‌ها دولت ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است که باید این بدهی پرداخت شود.

وی با اشاره به شفافیت عملکرد مسئولین سازمان تأمین اجتماعی گفت: وضعیت پرداخت حقوق‌ها و شفافیت در این زمینه خیلی بهتر شده و ما شاهد هستیم که در این سازمان پرداخت حقوق‌های نجومی به نسبت جاهای دیگر خیلی کمتر بوده است.

 نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه کارگران ساختمانی برای بیمه شدن گفت: انتظار مسئولان و کارگران از مدیران سازمان تأمین اجتماعی این است تا همه کارگران را تحت پوشش این سازمان دربیاورند.  

حجت الاسلام ذاکر تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی باید سهمیه بیشتری برای بیمه شدن این کارگران تخصص دهد. به عنوان مثال در استان آذربایجان غربی ۱۰ هزار کارگر ساختمانی در نوبت بیمه شدن قرار دارند که امیدواریم این افراد هرچه زودتر بیمه شوند.

وی ادامه داد: در مجموع عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در ماه‌های گذشته بسیار خوب بود و آقای سالاری مدیری موفق ارزیابی می‌شود و عملکرد ایشان قابل تقدیر است.

کد خبر: 3577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =