دولت با واکسیناسیون عمومی در جامعه آرامش حاکم کرد

دبیرکل جبهه ایران اسلامی با قابل تحسین عنوان کردن واکسیناسیون عمومی از سوی دولت سیزدهم، گفت: دولت توانست با واکسیناسیون،   آرامشی را بر جامعه حاکم کند تا مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی نداشته باشند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین عظیمی در دستور کار قرار دادن و تلاش دولت سیزدهم برای مقابله با کرونا و تقویت واکسیناسیون عمومی را قابل تحسین دانست و گفت: سید ابراهیم رییسی از نخستین روزهای مسئولیت خود در دولت کنار دستگاه‌ها و مجموعه‌های ذیربط میزان قابل توجهی از واکسن کرونا را تامین کرد و با مشارکت گروه‌ها و نیروهای جهادی، مردمی و داوطلب حماسه ای رقم خورد که امروز اکثریت مردم توانسته اند دُز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

دبیرکل جبهه ایران اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه دولت توانست با واکسیناسیون عمومی،   آرامشی را بر جامعه حاکم کند و مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی ندارند. البته مدیریت کرونا موضوعی چند بُعدی است که یک بعد آن اقدامات حاکمیتی و سوی دیگر آن مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه‌ها از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری و دوری از تجمعات است.

به گفته عظیمی، رییس جمهوری با تمام توان به سمت تحقق وعده‌های خود پیش می‌رود و در این مسیر باید همه گروه‌های سیاسی برای حفظ امید در جامعه و با اولویت قرار دادن منافع ملی، دولت را کمک کنند.

وی در ادامه به بررسی عملکرد دولت در سایر موضوعات پرداخت و گفت: البته این نکته بسیار حایز اهمیت است که به دلیل نابسامانی‌های بازار و حوزه اقتصادی به جا مانده از قبل، این مسائل به راحتی این مسایل برای دولت سیزدهم قابل حل و فصل نیست. دولت رییسی با وعده حل مشکلات بر سر کار آمد. بنابراین امید مردم این است که رییسی بر سرعهده خود با مردم باشد و انتظارات آنان را برآورده کند.

عظیمی خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی به دلیل عهدی که با مردم بسته است با تمام توان برای برون رفت از مشکلات تلاش می‌کند.   از دولت سیزدهم انتظار داریم که به عنوان دولت پویا و چابک با تجربه گرفتن از گذشته، با مدیریت بازار و تقویت حوزه صنعت و تولید داخلی هرچه سریعتر شرایط برون رفت از مسائل اقتصادی را فراهم کند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه انتظار مردم از دولت سیزدهم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است، یادآور شد: البته اینکه بلافاصله همه مسائل حل شود امری ناشدنی است. با این حال رویکرد دولت رییسی در مهار مشکلات و رفع تحریم‌ها بسیار موثر است.  

عظیمی یادآور شد: امیدوارم دولت سیزدهم با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و اتکا به تولید داخلی، چرخ دنده‌های اقتصاد در بخش تولید، صنعت، مسکن و سایر حوزه‌های اقتصادی را به حرکت در آورد.

این فعال سیاسی اصولگرا، هنر مذاکرات هسته‌ای را تبدیل تهدید به فرصت و تنها راه حل آنرا بازگشت بی‌چون و چرای آمریکا به مذاکرات و رفع همه تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: مذاکره کنندگان ایرانی باید با قدرت منطق برخاسته از عقلانیت و صلابت با طرف‌های مقابل مذاکره کنند. ما هر آنچه را در مذاکرات تعهد کرده بودیم انجام دادیم اما غرب و آمریکا به تعهدات خود پایبند نبودند.

وی یادآور شد: از همین رو خواست ما از تیم مذاکره کننده جدید این است که نسبت به این مطالبه کوتاه نیایند و حق ایران در رفع یکپارچه تحریم‌ها را تحقق بخشند. بنابراین سیاستی که امروز ایران در رابطه با مذاکرات هسته‌ای دنبال می‌کند حصول نتیجه فوری از طریق رفع همه تحریم‌ها است.

کد خبر: 35759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =