جدال تماشایی انگلیس در قلب آنفیلد

دو تیم آرسنال و لیورپول امشب دیداری تماشایی و حساس را در ورزشگاه آنفیلد به میزبانی لیورپول برگزار خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس یک دیدار تماشایی و حساس را در دل خود خواهد داشت، جایی که تیم لیورپول باید به مصاف تیم آرسنال برود. آرسنالی که تا پایان هفته یازدهم در رده پنجم جدول رده بندی ایستاده است و تیم لیورپولی که فعلا  جایگاه چهارم جدول لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داده است. شاید همین نزدیکی جایگاه دو تیم در جدول رده بندی مسابقات است که موجب شده این بازی هیجان و حساسیت‌های زیادی را در بر بگیرد. چرا که آرسنال در صورت شکست دادن تیم لیورپول موفق خواهد جایگاه چهارم جدول را از این تیم تصاحب کند و یک پله صعود کند. 

تیم لیورپول بر خلاف آغاز طوفانی‌اش در لیگ برتر انگلیس هفته به هفته افت محسوسی داشت و نتوانست آن طور که انتظار می‌رفت تیم منسجمی نشان دهد، آرسنال اما کاملا شرایط متفاوتی با لیورپول داشت، آنها در هفته‌های ابتدایی بسیار ضعیف ظاهر شدند و به قعر جدول چسبیده بودند، اما رفته رفته این تیم توانست به جایگاه بهتری برسد و با نتایج خوب و کسب پیروزی‌های متمادی خود را به بالای جدول و جمع مدعیان برساند. 

تیم لیورپول در شرایطی امشب میزبانی آرسنال را بر عهده خواهد داشت که در تلاش خواهد بود با شکست دادن آرسنال به روند پیروزی‌های خود بازگردد و از نظر روحی به وضعیت ایده‌آل‌تری رسیده و خود را برای دیدار با پورتو در لیگ قهرمانان آماده کند. البته سیل عظیم مصدومیت‌های این تیم شاید کارشان را سخت کند و این تیم بازی ساده‌ای مقابل همسایه جدولی خود نداشته باشد.  جوردن هندرسون، اندرو رابرتسون و سادیو مانه یه بازیکنی هستند که یورگن کلوب در این بازی به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت. 

تیم آرسنال هم برای تصاحب این پیروزی انگیزه‌های فراوانی دارد. علاوه بر اینکه می‌تواند بالاتر از رقیب خود یعنی لیورپول بایستد، در صورت کسب هر سه امتیاز این بازی بعد از مدت‌ها در جمع تیم‌های انگلیسی قرار خواهد گرفت که می‌توانند امید به کسب سهمیه جام باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند. پس آرسنال برای پیروزی و کسب همه امتیازهای این بازی پا به میدان آنفیلد که سراسر از هواداران همیشه همراه لیورپولی است خواهد گذاشت.

کد خبر: 35646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =